Hakutulokset

  1. E

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mä voisin kans liittyä FB-ryhmäään. Mullekin feikkiprofiilin nimi. :)
  2. E

    Lokakuun lapsoset 2016

    Kafi olipa mukavat uutiset ultrasta :) Tintt@r@ ja Sandymama voimia teille. Itse olen vähän huolissani jatkuvista toispuoleisista alavatsakivuista joita on jatkunut jo useamman viikon. Toivottavasti saisin neuvolasta vielä tänään jonkun kiinni, vaikeelt tuntuu olevan. Soitan aamulla...
  3. E

    Lokakuun lapsoset 2016

    Ruokavalioo ei onneks oo tarvinut hirveesti muuttaa, olen syönyt viis kertaa päivässä ja paljon salaattia. Hedelmien syömiseen täytyy panostaa. Viikonloppuisin säännöllinen syöminen vaan unohtuu. Pyrin herkuttelemaan vain kerran viikossa, pysyy närästys kurissa. Viikonlopun aikana alkanut...
  4. E

    Lokakuun lapsoset 2016

    Onko teillä muilla päivittäisiä alavatsa kipuja? Mulla ollut päivittäin melkein koko ajan jonkun asteisia. En pysty istuu kovinkaan pitkään. Kaikki asennot missä on vatsa vähänkään puristuksissa aiheuttaa jonkin asteista jomostusta tai särkyä. MUutemana päivänä oon miettinyt särkylääkeen...
  5. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuinkakohan paikkaansa pitävät on clearblue digitaalinen näyttöviikot. Sain 3+( eli 5+) eilen näkyvii, vaikka menkoista laskettuna +5 viikko tulis vasta perjantaina. Voinko tämän perusteella tehdä päätellä että ovulaatio on tapahtunut aikaisemmnekin kun kp14. Kuhan pohdiskelen kyllähän noin...
  6. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Haamu näkyy :)
  7. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä en nää, mutta kannattaa tehdä huomenna aamulla uusi testi (y)
  8. E

    Lokakuun lapsoset 2016

    Onhan ryhmä sellainen että muut FB-kaverit eivät nää liittymistäni? En halua kaikkien tietävän kovin alussa tai siis mieheni ei halua. Itsellä tuntuu tukalalta olla töissäkin :( Tekisi mieli puhuu vaan koko ajan, oon niin innoissani. Odotan ensimmäistä niin kaikki niin uutta ja ihmeellistä.
  9. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kierto 26/ 27-29. Oon jo viis testiä tehnyt :ROFLMAO: Lauantai aamuna ekan haamun. Oon lisäilyt kuviakin.
  10. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    nippeli0 samoilla dpolla mennään :) Maicy en nää viivaa, mut tee huomenna aamulla uus (y) Fittis haamu näkyy :) empuska kiva kuulla hyviä uutisia :) peukut pystyy että tärppää (y)
  11. E

    Lokakuun lapsoset 2016

    Marsu88 hyvä idea toi FB-ryhmä, mutta olen samaa mieltä Kotikissa@n kanssa. Odotetaan että kaikki pääsee mukaan keskusteluun :)
  12. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näen haamu viivan! (y)
  13. E

    Lokakuun lapsoset 2016

    Liittyisin joukkoon mukaan muuteman plussa testin tehteenä. Tänään aamun test dpo 10 kp 25/27-29 http://aijaa.com/4lU9kD Missä vaiheessa kuuluu soittaa neuvolaa? Onko varhaisulta neuvolassa vai ptääkö mennä omakustanteisesti yksityiselle? Mulla oireina menkkamaiset kivut, palelu, väsymys...
  14. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Wolt pahoittelut :( http://aijaa.com/JdXM9X Ylin liuska eilinen dpo 9 alempi liuska ja puikko tänä aamuinen dpo 10 kp 25/28-29 :love:
  15. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos kaikkille vastauksista. Ihana kun on muitakin samassa tilanteessa, nyt vaan jännäillään viivojen vahvistumisia. (y) Mulla tällä viikolla jo kova väsymys, palelu, hajuaisitin voimistuminen sekä nippailua alavatsassa. Tuleeko oireet näin aikaisin vai oonko vaan kuvitellut?
  16. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Dpo 9 kp 24 http://aijaa.com/HhP1yk Aamun testissä haamu pongannut minä sekä mies. Näettekö te muut?
  17. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pantera suosittelen gavisconea. Mulla syntymästä asti löysä vatsaportti ja närästys vaivaa ollut läpi elämän. Useampia eri lääkeitä kokeiltu, mutta gaviscone ehdottomasti auttaa nopeitein ja parhaiten. Saas nähdä kuin pahaksi närästys muuttuu sit joskus raskauden aikana.
  18. E

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Feles, mullakin tunne että pää keksii kaiken näköisiä oireita tai haluan kuvittelen kaiken mahdollisiksi raskausoireiksi. Mulla kierto 24/29, eli ovulaatiosta noin viikko. Tänään mulla tulis rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä, en edes muista onko mulla koskaan tullut mitään tuon kaltaista vuotoa...
  19. E

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Olen lukenut palstaa jo kaksi vuotta. Nyt uskaltauduin rekisteröityä ja alkaa kirjoittelemaan. Olen 26vuotias ja meillä alkoi ensimmäisen lapsen yritys nyt vuoden alusta. Tunnelmat aika jännittyneet meillä kummallakin. Uudenvuoden tina ennusti molemmille pikaista perheenlisäystä, saas nähä...

Yhteistyössä