Hakutulokset

1. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Voih! Juurikin pari viikkoa takaperin olin ihmeissäni, kun ei ollut raskaus oireita lähes tulkoon ollenkaan. Nyt sitten kärsitään tissien vihlomisesta, aamu oksenteluista ja etova olo aalloista ja päänsäryistä pitkin päivää. Onnea uusille odottajille minunkin puolestani. Ensiviikolla olis eka...
  2. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Huomenia :giggle: Kylläpäs oli eilinen päivä hyvinkin outo. Ei raskausoireita mutta flunssan oireet sitäkin suuremmat, ei ollut kuumetta mutta veto pois ja räkää tuli varmaan aivoista asti :cautious: kävin myös apteekista ostamassa flunssa lääkettä, olikohan se jotain panahottia tai jotain...
  3. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Huomenta  Täälläkin sai aamukahvit kyytiä. Huono olo yllätti ja siitä sitten ylen anto.  Ja eilen olin kyllä niin flunssainen että. Jos tämän päivän jaksaisi töissä ahertaa niin viikonloppuna saisi huilattua. Nenä täynnä räkää, ja kurkku hieman kipeä. Katselin meidän lääkekaapin flunssalääke...
  4. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Lennis eipä se työkaveri ollut muuta kuin huvittunu. Ja on sen verran vanhempi kaveri niin uskoisin että älys mistä oli kyse
  5. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Heipsuli hei :LOL: Tänään se sitten koettiin. Ensimmäinen yökkäily. Heti töihin päästyä alkoi kamala olo, ja jonkin ajan kuluttua oksennus refleksi (tuli aivan puun takaa). Työkaveri katsoi silmät suurina ja totesi että johan oli yökkäys, jonka perään tuli toinen kovempi ääninen yökkäys. Tästä...
  6. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Huomenta kaikille :p Täällä oireettomana jaksellaan ja jatkellaan. Ainoa on vaan että tissit on tosi pinkeät. Ei edes vedä vertoja sellaiselle menkkatissi turvotukselle. Mutta eivät silti ole kipeät :notworthy: MIes oli eilen rilluttelemassa ja mä läskeilin sipsipussin kanssa ja katsoin puolet...
  7. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Hei vain kaikki uudet minunkin puolestani :) Huomasin että minuthan voisi ehkäpä lisätä listalle? eli meneekös se kutakuinkin näin että Hipetin/26v./1.lapsi/KOKS ja se laskettu aika laskureiden mukaan 7.9 :) Tänään ei näin aamulla ole ollut mitään ihmeellisiä oireita. Pieni juiliminen jatkuu...
  8. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Tiuhti jaksamisia sinulle. Itselläni ei ole kokemusta keskeytyneistä/ kemiallisista raskauksista, mutta ei se kyllä ole mukavaa kuultavaakaan ole kun niin käy :(:unsure:. Tänään pitäisi mennä hammaslääkäriin hammaskiven poistoon ja voi että kun pelottaa niin vietävästi :confused: niin karmea...
  9. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Täällä ainaski jännitetää jääkiekkoa,  saas nähdä teenkö samanlaista rinkiä kuin ruotsi pelissä, eli sohvalta keittiöön ja sieltä kuikoillen telkkaria ja takas sohvalle ja takas nurkan taakse :D ja hyvä et selvis tämäkin asia rv juttujen suhteen. :) 
  10. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

No nyt minäkin sain neuvolan varattua, monen puhelinsoiton ja oikean numeron metsästämisen jälkeen, olisi 27.1 eka neuvola. Silloin olisin jo viikolla 8. Selvisi myös neuvolantädin kanssa jutustelun jälkeen, että eilen alkoi rv.5 vaikka olin itse laskeskellut että olisi vasta 4+5 tai jotain...
  11. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

En ole ainakaan minä, sinne fb ryhmään vielä siirtynyt. Mulla se menkka juilinnan tapainen kipu on siirtynyt ylös päin, liekö närästystä vai mitälie. Tänään olen tapellut noiden kaikenmaailman puhelinnumerojen kanssa jotta saisin ekan neuvola käynnin varattua. Hyvin huono on nämä kotkan alueen...
  12. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

:X3::LOL: No mä tässä vähän mietiskelinkin mitä tarkoittaa museoiden kiukuttelu. Ajattelin jo että olet anoppilassa :ROFLMAO:
  13. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Huomentarallaa. Täällä sitä ollaan taas hereillä ennen kukon laulua. o_O Huonosti tuli nukuttua kun kaikki asiat pyöri mielessä, kun ei saanut ajatuksia kuriin. :LOL: ''Mitä seuraavaksi? Mistä saadaan kaikki vauvan tarvikkeet? Mitä sanon työnantajalle vai sanonko vielä mitään? Miten selviän...
  14. Hipetin

Syyskuun söpöläiset 2016

Heipä hei! Täällä ensimmäistä kertaa raskaana ilmoittautuu mukaan :) Yritystä oli vain muutama kuukausi ja eilen ajattelin testata liuska testiin, koska kk ei kuulunut. Liuska näytti haaleaa viivaa ja ajattelin että tuskinpa, huomenna sitte apteekin testi. Tänään sitten sen apteekin testin...

Yhteistyössä