Hakutulokset

1. dyingdaylight

Toisen lapsen toive

Voi, mikähän juttu siellä on, en oo lukenu..? Mikään ei ole itsestäänselvää, ei todellakaan edes se että nyt on elossa. Seuraavassa hetkessä kaikki voi olla toisin. Muistutitte taas kiitollisuudesta, kiitos siitä. Niinhän se on, naiset jotka tulevat helposti tai vahingossa raskaaksi, voivat...
  2. dyingdaylight

Toisen lapsen toive

Naanaa, mukaan vaan. Hurja tarina sulla, ei oo ollu helppoo. Onneksi onni löytyi ja tottakai yhteinen lapsi tulee ajankohtaiseksi jossain vaiheessa. Ja nyt on varmasti hyvä aika lähteä ja ehdottomasti ivf on teille oikea jos kerta siitä tärppäskin. Mulla on just ristiriitaiset ajatukset näihin...
  3. dyingdaylight

Toisen lapsen toive

Moi vaan kaikille pitkästä aikaa. Kauheeta tuo Kielan tytön influenssa. Varmaan raskasta kattoo kun pieni niin kovasti sairastaa. Toivottavasti parantuu nyt äkkiä. Meillä täällä Savossa ei ole influenssaa ollu tai en oo kuullu ainakaan. Astrea: hyvä pidä tuo suunnitelma toukokuuksi (y) Mäkin...
  4. dyingdaylight

Toisen lapsen toive

Niin ja kiitos nuista punktio-kokemuksista. Mä vaan en usko et tuolla meidän sairaalassa (julkisella) antaavat mitään höyryjä kun kohduntähystykseen ja kohdunsuun laajennukseen just syksyllä vaadin saada rauhoittavaa niin eivät antanu, vaikka lupasivat tipan laittaa kun soitin viikkoa ennen. Ja...
  5. dyingdaylight

Toisen lapsen toive

Hui kamala Astrea miten on varmasti pelottanut vauvan puolesta. Mä oisin tullu hulluks: Vaikka mitä siinä muuta voi kun ottaa rauhallisesti. Siinä on kyllä ollut helvetisti tuuria, onnea ja jokin henkiolento turvaamassa teitä:love: Mulla on täällä ihmeelliset ajat taas kun parituntia sitten...
  6. dyingdaylight

Toisen lapsen toive

Kiitos Kiela sympatioista :). Eikun vaan heti uusiin hoitoihin, koska kyllähän se niin on että mahdollisimman nopeesti raskauden jälkeen on parempi mahdollisuus tärpätä(y). Mä ainakin uskon niin. Mullakin alkoi luomuna raskaus kun tyttö 11kk. Mut tuli keskeytynyt keskenmeno viikkoon 6. Ja siitä...
  7. dyingdaylight

.

Veera_M rankka tarina sulla, ei voi muuta kun tsempata ja toivoo et kaikki kääntyy vielä paremmin. Mä aina ajattelen et yhden vastoinkäymisen jälkeen tulee joku onnistuminen, olkoon se pienikin! ylämäki alamäki sitä rataa. Mut lopputulos on että elämä on elämisen arvoista! Ihan samat aatokset...
  8. dyingdaylight

.

Tuli kyllä. Just sellasia ihonalaisia paiseita, jotka ei välttämättä ees tule pinnalle vaan on kipeitä kyllä :confused:. Bemfola-piikeistä ei tullu mitään. Ei ees mielialahäiriöitä:LOL:. Nyt oottelen ens viikon ultraa, jossa annetaan Lugesteron lääkitys loppukiertoon, niistä ei mitään hajua...
  9. dyingdaylight

.

Joulutähtönen, samoissa ajatuksissa ollaan. Ei ole helvetin vaikee tajuta, tajuan ainaan jonnii verran. :censored::) Neiti.lle tarrausonnea ja (y)
  10. dyingdaylight

Toisen lapsen toive

Kylläpäs ne säilyy pitkään, tosi hyvä. Joo mäkin välillä yritän hyväksyä et ehkä meidän vaan pitäis tyytyä yhteen lapseen ja tunnen huonoa omaatuntoa kun hauan yirttää toista. Samaan hengenvetoon mietin, mitä helvettiä,, saanhan mä toivoa lasta koska meillä on "kaikki valmiina" häntä varten. Ja...
  11. dyingdaylight

Toisen lapsen toive

Btw, onnea siitä teidän ensimmäisestä lapsosesta! Sekin on valtava onni!
  12. dyingdaylight

Toisen lapsen toive

No on varmaan kurjaa haaveilla yksin lapsesta. Siinä on oltava molemmat mukana, eli taivuttelua taivuttelua , kyllä se sun mies voi vielä lämmetä ;). Tietämättömänä kysyn miten pitkään niitä alkioita pystyy säilyttää siellä pakkasessa? et kuin pitkään on toivoa?
  13. dyingdaylight

Toisen lapsen toive

Täällä kans toisen yritystä vuodesta 2012. Sinä vuonna keskeytynyt keskenmeno, kaavinta, ja siitä lähtien "alamäki". Menkkakivut pahenivat eli tod näk endokipuja. Itse aloin sitä epäillä kolmen päivän kovien menkkakipujen takia, jolloin kävely sattui, ulostaminen sattui.. Onko kokemusta...
  14. dyingdaylight

.

Anteeksi kun kerroin tilanteestani, kuulun johonki muualle, vaikka aloittaja kyllä mainitsi myös toista/kolmatta haaveilevat.. Tiedän et se vituttaa ihan sikana kun joku muu on saanut lapsen. Minua ärsyttää jos lapsi on saatu "vahingossa" tai tyyliin "ei tarvitse ees yrittää kun sikiää pelkästä...
  15. dyingdaylight

.

Ihana kun löysin tällaisen keskustelun. Tuntuu nimittäin että kohta tuloo hulluksi yksin näiden ajatusten kanssa..teillä on kuitenkin ihan amoja ajatuksia kun mulla ja niitähän ei voi kukaan muu joka tätä polkua ei tallaa ymmärtää. Meillä ensimmäinen yritys alkoi vuonna 2006, jolloin minulla...

Yhteistyössä