Hakutulokset

1. I

Elokuiset 2019

Mä oon käsittänyt että sais syödä kylmäsavulohta jos ei oo vakuumipakattu. Mun isä tekee itte graavilohta ja mä niin himoitsen sitä ja kun on tuoreesta kaladta ilman vakuumia niin aattelin kyllä maistaa ehkä jos uskoltaa
  2. I

Elokuiset 2019

Onneks ei tarvii töihin mennä oon kotona pienimmän kanssa mut huh kun iltapäivisin hyvä et silmät pysyy auki Kyllä me päikkärit nukutaan mut nyt se unen laatu ei oo ollu niin hyvä ja tuntuu et ei ois nukku u ollenkaan
  3. I

Elokuiset 2019

Mä viime yönä heräsin kolmelta ja unta sai hakemalla hakea varmaan yli tunnin pyörin ja sit 5.30 tikkana ylös
  4. I

Elokuiset 2019

Moikka täällä ois ysksi eilen plussannut Ja LA oisi 30.8 Onko jo fb ryhmä täysi? Mäkin yritän kerkee lukee tejän jutut tässä jossain vaiheessa Niin ja oon 37 ja 2lasta entuudesta ja pk seudulta
  5. I

* Heinäkuiset 2016 *

Hattara oon tosi pahoillani mut ryhmässä tuli puhe tästä että ei oo oma fb profiili ja kun kaikki muut on siellä omina itsenään niin tuntuu vieraalta et yksi oisi sitten väärällä profiililla. Kaikki kumminkin omalla nimellä ja naamalla. Toivottavasti ymmärrät. Mun ei ois ees pitäny ehdottaa...
  6. I

* Heinäkuiset 2016 *

Suan oliko jolle pyyntöä
  7. I

* Heinäkuiset 2016 *

Sun pitää tehä ittelles fb profiili ihan vain tota meijän ryhmää varten ;) jos siis on jo olemassa niit teet toisen :)
  8. I

* Heinäkuiset 2016 *

Mulla on rakenneultra 25.2 jännääää
  9. I

* Heinäkuiset 2016 *

Tääläkin välillä jotain tuntuu mut kyllä odotan et alkaa ihan selkeesti niitä tuntumaan. Mites se kuka liukastu kuinka voit? Mä en muista näitä nimimerkkejä sorry :-/
  10. I

* Heinäkuiset 2016 *

Mä en osaa sanoa miten ottaa uudet vanhat varmaan on osa vanhoja ja osa uusia. Meillä on fb ryhmä kyllä joka on vähän aikaa sitten perustettu kun eka fb ryhmä sulki ovensa. Moni odotti ekaa ultraa että sitten liittyy nyt fb ryhmässä on alle 20 Jos sinne haluaa niin suan:ille ilmoitusta
  11. I

* Heinäkuiset 2016 *

Tervetuloa on face ryhmä laita pyyntö suan:ille ja on salainen ryhmä :)
  12. I

* Heinäkuiset 2016 *

Miks ne ei lähettäny ultraa tai jotain?
  13. I

* Heinäkuiset 2016 *

Eikö kaikki voi kumminkin olla ihan hyvin vaikka sitä niskaturvotusta on. Siis esikoisen kohalla mä osallistuin tohon seulntaan vahingossa ei siis pitänyt mut olinkin lykänny kaikki paperit kun verikoetta olin ottamassa. Ja sit tuli tulos 1/30 just kattelin noita tuloksia on vielä tallella ja...
  14. I

* Heinäkuiset 2016 *

Voi ei Tiikeriankka toivottavasti kaikki on hyvin Ja tervetuloa uusille,
  15. I

* Heinäkuiset 2016 *

Voimia ninnananna täältäkin vielä :( Mun maha on sen näkönen et oisin viidennellä kuulla et tätä ei enään piilotella :/ toka kyllä kyseessa mutta kyllä mulla näky ekakin aika ajoissa
  16. I

* Heinäkuiset 2016 *

Tervetuloa mukaan meitä taitaa fbssä olla joku 15 et sinne vaan mukaan :)
  17. I

* Heinäkuiset 2016 *

Mä sain ton kotidopplerin lainaan maanantaina ja uskolsin ottaa esikoisen tänään mukaan neuvolaan. Mä tilasin mulle tukivyön kun toi samperin iskias alkaa taas vaivaamaan :(
  18. I

* Heinäkuiset 2016 *

Tuu vaan seuraan mukavaan
  19. I

* Heinäkuiset 2016 *

Voi ei :( tosi paljon voimia sinne
  20. I

* Heinäkuiset 2016 *

Voi ei :( oon niin pahoillani. Voiko olla vaan vuotoa ja et kaikki oiskin hyvin?

Yhteistyössä