Hakutulokset

1. Arabitar

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tässä negatiiviks muokattu isänpäiväinen testi!! Sen jälkeen lisää haamuja..ei menkkoja..
  2. Arabitar

Majoittaisitko partasuulapsukaisen kotiisi?

En. Mieheni ei tykkäisi ideasta!
  3. Arabitar

40+ so what wol.13

En oo tehnyt digiä ja liuskan aattelin tehdä viikonloppuna seuraavaks! Koko ajan on sellanen olo, että menkat alkaa Vessassa ravaan vähän väliä kattomas onko lorahtanut.. Ei mitään! Vihlontaa on alamahassa välillä. 5pvnä tuli verensekasta limaa pyyhkiessä, siteeseen ei mitään. Nyt loppunut...
  4. Arabitar

Heinäkuiset 2018

22.7. Arabitar, 3. lapsi, TAYS
  5. Arabitar

40+ so what wol.13

1v5kk yritystä takana.. Eilen näkyi tämmönen, laimeesta iltapissasta Teen uuden lähipäivinä
  6. Arabitar

40+ so what wol.13

Maanantai 13.11.2017 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus tatti55 (40) ......................3................... 22/? InMyDreams (41) ............2................... 21/28 Aamuska (40) .................1................... 21/23-31 Karoliina74...
  7. Arabitar

Tämmönen kp 29/27
  8. Arabitar

Mitäs hei näkyykö tässä mittää?? :eek::p:D
  9. Arabitar

Syyskuun söpöläiset 2016

Poistun joukostanne :( Vuoto alkoi illalla 6+3 :cry: nyt tulee kauheita hyytymiä ja aika kovat mahakivut. Tsemppiä muille jatkoon! (y)
  10. Arabitar

Syyskuun söpöläiset 2016

Niin, älkää kaikki häipykö faceen :) Mä ainakin haluan vielä toistaseks pysyä anonyymina ;) Nyt menossa rv7 ja tänään, jos koskaan olin miljoonavarma, et on menkat lirahtanu housuun :eek: No EI ollu!! :)
  11. Arabitar

Ulkoileeko teidän kissat näillä pakkasilla?

Kyllä ulkoilee, kymmenen minuuttia kerralla :)
  12. Arabitar

Syyskuun söpöläiset 2016

Voi ei Tiuhti :( Mä voisin listailla tähän vähän oireitani.. Rv5 - menkat jäi pois - haamuplussa - nälkä ja älytön jano!! - alamahanippailut Rv6 - päänsärky (usein muutenkin) - painontunne alamahassa ja nippailut + tissejä "repii" välillä - jano!! - pissalla ravaaminen + ummetus (yleensä...
  13. Arabitar

Onko täällä yli 10 vuotta sitten kirjoitelleita

Olen palstaillut 15 vuotta :) Ent. nikkejä mm. Pakanamaan kartta, Harvesteri
  14. Arabitar

aiheuttaako nämä pakkaset teidän elämässänne ongelmia?

Ei. Ihanaa kun kerrankin ei tarvi hikoilla :) Autokin toimii moitteettomasti ;)
  15. Arabitar

Syyskuun söpöläiset 2016

Mulla hiukan samanlaista tilannetta!
  16. Arabitar

Syyskuun söpöläiset 2016

Heippa (y) Hyppään mukaan syyskuisten matkaan :) Testasin haamun 27.12. ja sen jälkeen en oo testaillutkaan. Menossa nyt kp43/28 joten uskon, että raskaana ollaan ;) Nyt siis 6+0 :pKertoilen myöhemmin lisää.. Arabitar 38v 3.lapsi LA 1.9. TAYS
  17. Arabitar

Täällä mennään jo kp 40 (n) Tein hailakan haamusen kp28 enkä sen jälkeen oo uskaltanu testailla edes :( Jotenkin tuntuu, et alkaa ne menkat kuitenkin. :( Tänään on ollu hiukan alamahassa vihlontaa. Ja onnea kaikille haamuilijoille ja plussanneille (y)
  18. Arabitar

Otin viel screenshotin siitä ekasta testistä :D
  19. Arabitar

Dpo:sta en tiedä mut kp 32/28 on nyt..
  20. Arabitar

Onnee kaikille joilla viivat vahvistuneet (y) Tässä ylin eilinen ja alin tältä aamulta, kuivia siis jo nyt. Mun silmiin näkyy haalee toinen viiva, testiajassa tullut ;)

Yhteistyössä