Hakutulokset

  1. R

    Heinäkuiset 2018

    Mä oon kans aika oireeton, ehkä aavistuksen on nyt pari päivää ollu pahaa oloa, mut senkin saatan kuvitella. Aikasemmin tissit ollu niin kipeät, et ajatteleminenkin on sattunu, mut nyt niissä ei yhtää mitään vaikka kui puristelis. On niin ahdistavaa tää epätietoisuus.. Tänään 5+4.
  2. R

    Heinäkuiset 2018

    Mäpäs muuten laitan pyynnön faceryhmään. Pääseehän sieltäki pois, jos huonosti käy..
  3. R

    Heinäkuiset 2018

    Mä mietin kans ultran varaamista 7+ viikolle. Kauheeta olis oottaa sinne np-ultraan. Heräsin tänään ja ihan ku aavistuksen olis pahaa oloa.. tai sit kuvittelen. Rinde 5+3
  4. R

    Heinäkuiset 2018

    Jos kaikki menee hyvin niin ikäeroa tulis 2v1kk :)
  5. R

    Heinäkuiset 2018

    Mä kans esikoisesta oksensin 22 viikkoa, joten varmasti pitäis olla onnellinen, kun ei ole pahoinvointia, mutta....
  6. R

    Heinäkuiset 2018

    Onko muilla alaselkäkipuja? Mulla polttelee alaselkää ja välillä alavatsaa. Tottakai sitä kokoajan pelkää, et menee kesken. Ja kun edelleenkään ei ole mitään niitä tuttuja raskausoireita :( tää on niin ahdistavaa! Rinde 5+2
  7. R

    Heinäkuiset 2018

    Moi, Jospa sitä itsekin tulis tänne kurkkimaan :) tein eilen positiivisen raskaustestin, vaikken hetkeäkään uskonut, että se olisi positiivinen. Esikoisesta oli jo päiviä ennen menkkojen alkua tissit ihan taju kipeät ja nyt ei yhtään mitään oireita. Ei ollenkaan semmoinen olo, että olisi...
  8. R

    Kesäkuun kullanmurut 2016 Joulukuussa

    Mulla kanssa tuota päänsärkyä on alkanu esiintyy. Täytyy varmaan yrittää juoda enemmän, jos se auttais. Selkä myöskin ruvennut reistaileen. Nyt jo?? Olikos tällä porukalla joku facebook ryhmä? Vieläkö sinne mahtuu mukaan, vai onko jo täyttä?
  9. R

    Kesäkuun kullanmurut 2016 Joulukuussa

    Täälläkin maha alkaa pikkuhiljaa kasvamaan :) jotenkin edelleen tää raskaus tuntuu niin epätodelliselta. Pahoinvointia on vielä aamuisin, mutta pahin taitaa olla takana päin. Onko muilla minkälaisia raskausoireita tällä hetkellä...
  10. R

    Kesäkuun kullanmurut 2016 Joulukuussa

    Hei vieläkö tänne huolitaan mukaan? Myös faceryhmä kiinnostaa jos semmoinen on :) olen 28v., eka lapsi tulossa, alkuraskauden keskenmenoja taustalla 3. Nyt kuitenkin mennään jo viikolla 14+2. LA olis juhannusaattona eli 24.6 :) - Rinde

Yhteistyössä