Hakutulokset

  1. L

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mä sain viime viikolla plussan La vähän epäselvä mut joskus lähempänä elokuun puolta väliä varmaan. Voisin kans varovasti liittyä fb-ryhmään, laitoin titta teelle kaveripyyntöä
  2. L

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mulla alkais kans olla tarve äitiysvaatteille, mahaa alkaa olla ja farkkuja en oo pitänyt enää pariin viikkoon... Kävinkin (lastenvaate)kirppiksellä viime viikolla äitiysvaatteiden toivossa, mutta tarjontaa niissä oli vähän ja hinnat oli tosi korkeita. Hurahdin siinä sen sijaan osteleen...
  3. L

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ei oo tullu kirjoteltua kun tuntuu ettei oikeestaan mitään asiaakaan ole :D oireet on helpottanut ja lähinnä on tullu odoteltua np-ultraa ja tänään se vihdoin oli! Kyllä sieltä elämää löyty ja sydän jumputti kovaa tahtia, lähinnä tuijotin monttu auki sitä ruutua ja yritin ymmärtää kuvasta jotain...
  4. L

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Moikka! Mäkin uskaltaudun nyt mukaan, jonkun aikaa oon jo taustalla lueskellut... Kolmisen viikkoa sitten tein positiivisen testin ja tuntuu vieläkin todella epätodelliselta. Päivittäinen pahoinvointi, väsymys ja tiiliskiviltä tuntuvat rinnat kyllä muistuttaa että jotain on meneillään :D...

Yhteistyössä