Hakutulokset

  1. W

    .

    Moikka! Pahoittelen, etten ole päivitellyt mitään, tuolla listan keulassa näemmä heilun kun en edellisiä menkkoja edes jaksanut tulla tänne päivittämään. Ja nyt kävikin niin, että tänään sitten tein herkällä testillä haalean plussan! Joten voi poistaa listalta. Epävarmaahan tämä vielä on, mutta...
  2. W

    .

    Onnea kaikille plussanneille! :love: Ihanaa, kun tulee plussia, onnellista odotusta, toivottavasti kaikki menee hyvin! Mä olin niin varma, että osaisin ottaa ihan chillisti nyt tän yrityksen, mutta kyllä sen aika pian muistaa, mistä piinapäivät on saanut nimityksensä! Kun vois vaan tietää! Oon...
  3. W

    .

    :love::love: Jeiii! Stressitön elämä selvästi toimi, niinhän sitä aina sanotaan! Onnea kovasti!
  4. W

    .

    Moikka! Täällä yksi uusi ilmoittautuisi mukaan kuumeilemaan! Oli tarkotus antaa kesän aikana ihan rauhassa tulla jos on tullakseen, mutta minkäs sille voi, että tää ajatus uudesta vauvasta onkin ihan koko ajan mielessä. :) tännekin kurkin monta kertaa ja päätin nyt sitten ilmottautua itsekin...
  5. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Niin saa siis lisätä listaan: Winona / 27v. / LA 25.8. / toinen lapsi / KOS
  6. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Hei! Täällä yksi tänään plussannut liittyy kanssaodottajien joukkoon! :) Olen 27 vuotta ja meille olisi erittäin toivottu pikkukakkonen tulossa <3 Huh, tunteikas päivä, olen jotenkin hämmentynyt vielä plussasta, mutta niin onnellinen! Vähän ovulaation jälkeen olinkin ihan varma että tässä...

Yhteistyössä