Hakutulokset

  1. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Varhaisultrassa käyty ja ihana pieni katkarapu siellä köllötteli :) Saatiin nähdä ja kuulla sydämen syke. Koko vastasi oviksesta laskettuja viikkoja, nyt 6+5. Laitoin nyt myös viestiä FB-ryhmään liittymisestä. Pahoinvointi on alkanut täälläkin, vaikka vielä en ole oksentanutkaan. Närästys ja...
  2. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Halvin ultra, jonka olen löytänyt, maksaa n. 70 e, mutta se ei ole 3D. Hyvän näkyvyyden varmistamiseksi päätin nyt investoida 3D:hen ja sille tulee valitettavasti hintaa n. 140-160 e. :( Mielenrauhan takia haluan siellä kuitenkin käydä. Jos kaikki ei ole hyvin, haluan tietää sen niin pian kuin...
  3. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Varhaisultrasta: itse olen menossa 29.12. ja silloin on viikkoja kasassa 6+4. Kyseisen lääkäriaseman suositus on, että 3D-ultraan, jossa näkyvyys on vähän parempi, voi mennä 6+0 alkavalla viikolla. Kiva, että FB-ryhmään pääsee vähän myöhemminkin :) Itse ajattelin liittyä sitten, jos...
  4. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Sisäkautta on tehty varhaisultrat. Tässä raskaudessa tosin ultra vielä edessä, mutta viimeksi näin :)
  5. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Raskaus-omegaa en ole käyttänyt, mutta Möllerillä on sellainen Omega 3 Anti-reflux, jota käytän ja joka ei aiheuta ainakaan mulle närästystä :)
  6. A

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Moi kaikille! Varovasti liityn mukaan minäkin. Plussan sain jo tosi aikaisin, 10 päivää oviksen jälkeen kuten viimeksikin. Laskettu aika olisi oviksesta laskettuna 19.8. Olen 33 v, odotan toista ja synnytyssairaala on luultavasti Naistenklinikka. Mitään oireita ei närästystä lukuunottamatta...

Yhteistyössä