Hakutulokset

  1. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Mie ilmoittaudun myös stressaajaksi! Nyt on oksentelu lieventynyt onneksi olemattomiin; lähinnä tulee yökköiltyä tai oksennuksen pystyy pysäyttämään. Paniikki tässä tilanteessa nyt johtuu lähinnä siitä, että esikoista odottaessa oksensin koko raskauden läpi. :D Edelleen on huono olo ja minkään...
  2. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tiikeriankka, olen päiväkodissa töissä ja lasten kuullen on helpompi puhua miettimisestä kuin oksentamisesta... vaikka eiköhän tämä mahankoko ala arveluttaa lapsia piakkoin! Olen siirtynyt käyttämään äitiyshousuja jo viime viikolla, ei toivoakaan että normivaatteet menisi päälle. Esikoinen on...
  3. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tiikeriankka, kuullostaa hyvin tutulta tuo pahoinvointi ! Itse kerroin myös pomolle aikaisin raskaudesta, ei paljoa pysty peittelemään tätä valtavaa mahaa saati pahoinvointia. Muutamaan otteeseen täytyy käydä töissäkin "miettimässä" henkilökunnan vessassa, jotta selvitäänkö tästä päivästä vai...
  4. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Täällä ilmoittautuisi yksi odottaja mukaan joukkoon ! Itselle tämä on toinen raskaus ja vatsa on mielestäni jo hurjan kokoinen! Kävimme keskiviikkona neuvolassa, kohdun reuna on jo likellä napaa. Raskauspahoinvointi vaivaa; välillä saa oksentaa aamulla ennen lähtöä ja välillä vietän illan...

Yhteistyössä