Hakutulokset

  1. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Negaa lykkäsi testi ja nyt alko vertakin tiputtelemaan. Arvon naiset, tää oli sitten tällä kertaa tässä :( nyt voi siis poistaa piinailijoista ja listoilta muutenkin, kun en vielä tiedä milloin jos koskaan taas näihin hommiin ryhdytään. Kyllä tästä selvitään... Plussatuulia teille muille.
  2. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänään hieman kohtukipuilua töissä rehkiessä, mutta verta ei tipan tippaa... Mä en vaan edes uskalla toivoa sitä plussaa huomiselle, kun se pettymys on sitten niiiin suuri, kun ei sitä sitten näykkään :( Vatsaa turvottaa ihan niinku ennen menkkoja, rinnat ei ole vieläkään kipeytyneet... Välillä...
  3. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Eilen täysin tuhruton päivä ja kivuton o_O Käväsin jopa iltalenkillä ja nautiskelin saunassa yhden oluen... hyi hyi ;) Nyt töihin jännäämään, että alkaako tuhru ja kipuilu uudestaan. Toivottavasti ei. Nyt on flunssainen olo ja kurkku kipeenä. Päätäkin särkee. Tämähän tästä kurjuudesta enää...
  4. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla siirrettiin 3pv alkio ja mulla on joka kerta alkanut pp6:n paikkeilla menkkakipuja muistuttava ajoittainen juilinta. Tänään on pp12 ja on ollut oikeastaan ensimmäinen kivuton päivä. Mulla ei tule edes rinnat kipeiksi piinapäivillä... Ylihuomenna pääsee testaamaan...
  5. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vähäistä ja vaihtelevasti... välillä tulee pari pisaraa ihan tuoretta ja välillä pelkkää lutinusta. Selkääkin särkee edelleen ja eilen oli kohtukipuja ja menkkojen alun tuntemuksia...Kohdunsuu oli toissapäivänä TODELLA kipeä, oikein oksetti kun vahingossa siihen osuin lääkettä laittaessa. Että...
  6. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ite olen alkanut testaamaan pp6:sta...
  7. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    pp on lyhenne piinapäivistä. Alkion siirtopäivä on pp0 ja siitä lähdetään laskemaan etenemistä... Täällä alkaa myös olla toivo menetetty. Menkkakipuja ja kirkasta vertakin on jo vuotanut. PMS oireet tuntuu olevan pinnassa....
  8. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Testi uitettu taas ja edelleen näyttää negaa :unsure: Voihan tässä taas ihmettä odotella, mutta mä nyt varaudun jo siihen, että tämä oli tässä. Kyllähän sen nyt jo pitäisi edes haamua antaa, jos olisi kiinnittynyt. pp8 siis jo menossa. Ihan niinkun ei olisi muutenkin raskasta, näin unta jossa...
  9. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänään pp7 ja mä olen taas täysin vakuuttunut, että ei tärpännyt tälläkään kertaa. Kohdun pingotus on hävinnyt, samoin menkkaoireet. Lutinuksen asettimeen jäi hieman verta :unsure: Huomenna testaan nyt kuitenkin, kun on noita testejä tuolla kaapissa jäljellä ja sitten lähden pariksi päiväksi...
  10. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä kans hätäisenä tein aamulla testin, mutta ei siinä vielä mitään näy :p Mutta pp6 nyt vasta menossa, joten odotellaan pari päivää ennen seuraavaa testiä :)
  11. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla on aivan järkyttävä herkkuhimo... ilmeisesti gonapeptylin aiheuttamaa :O Voiko se vielä vaikuttaa vai onko nää jotain PMS oireita jo? Mäkin ostin tänään jo pregcheck paketin odottamaan, että saan vähän jo ensviikolla testailla, vaikka eipä niistä nyt vielä varmaan mitään näykkään... ;)...
  12. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Eilen niitä vihlaisuja tuli neljään otteeseen, joka kerta kun olin hetken ollut pitkällään. Siitä asti on nyt ollut sitten menkkajomotusta ja ristiselkä edelleen tosi kipee. Alavatsa on taas ihan pinkee ja turvonnut. Viimeksi näistä oireista ei plussaa tullut... munasarjoja särkee...
  13. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No just kun pääsin sanomasta, että ei oo mitään tuntemuksia, niin nyt alko... Semmonen kohtunipistely ja tykytys :eek: ToiveissaToinen78, lykkyä matkaan :) Ei sitä aina jaksa kommentoida kaikkeen, kun on rankkaa. Tiedän hyvin omasta kokemuksesta... Eikä sitä kukaan täällä arvostele :)
  14. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Illalla oli vähän "supistuksia" ja nippailua/tykytystä kohdussa, mutta veikkaan että oli ihan gonapeptylin aikaansaannoksia, kun hetki sen piston jälkeen alkoi oireet. Selkää kovasti särki tuossa herätessä, ei muuta... olo on ihan hyvä, nyt ei oikein mitään tuntemuksia. Varmaan ensiviikolla...
  15. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä en nyt sitä viiniä saanut, kun kotiin päästyäni laitoin sen gonapeptylin. Menin sitten sohvalle vaan pitkälleen ja vieläkin tässä köllötän. Nyt vähän unta ja kovasti koitan tässä tunnustella josko jotain nippailuja alkais tuntumaan...☺
  16. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä menossa pp3 eikä minkäänmoisia tuntemuksia. Ei edes lutinusten yleensä aiheuttamia. Ihan normaali olo. Väsyttää kyllä, mutta on tässä rankka työviikkokin takana, eli menee ihan sen piikkiin. Iltasella pistän gonapeptylin ja sitten otan koko viikonlopun ihan iisisti, jos vaikka ihme...
  17. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Päivitinpä nyt itseni tuonne piinailemaan... Eilinen operaatio oli kyllä semmosta sähläystä alusta loppuun, että meinasi jo hermo mennä :mad: Ensinnäkin, mulla oli niin kauhee pissihätä jo sinne mennessä, että oli pakko käydä tyhjentämässä, kun olin niin ajoissa paikalla. No sitten kittasin...
  18. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:) Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS Bridge # 5/15 #1. #matala AMH+ikä # 3. IVF/1PAS Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat #...
  19. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No nyt on tähtien asentokin sillä mallilla, kun alkaa uusikuu parin päivän päästä, että jo on ihme jos ei ihmistaimikin ota kasvaakseen ;) Hieman luontoa tukemaan tietty tuikkaan sen gonapeptylin nahkaani perjantaina :D Pitäisköhän tässä vielä kehittää joku hedelmällisyys-tanssi lisäksi niin...
  20. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huomenna hakemaan kyytiläinen... Tällä kertaa mies ei lähde mukaan, vaan joudun "selviytymään" noudosta ihan omin voimin. No onneksi se on aina sujunut oikein miellyttävästi. Meillä on tulossa hautajaiset, saas nähdä miten saan pidettyä itseni siellä kasassa, kun kyse on ystävän lapsesta. Tulee...

Yhteistyössä