Hakutulokset

  1. I

    paljonko muilla on noussut paino?

    mulle tuli koko viime raskaudessa yhteensä 12 kg, joka katosi sitten omia aikojaan kokonaan pois. nyt vasta rv 24 menossa ja paino noussut 7 kg! Siis viikkopainonnousu oli nyt 980g. Apua. Aivan loputon ruuan ja makeanhimo koko ajan. Terkkari sanoi että ethän sinä nyt niin kovin lihava...
  2. I

    Sydänäänien kuuluminen

    Minulta ei ole kummassakaan raskaudessa kuuluneet sydänäänet ennen viikkoa 12. Enemmän varmaan noilla viikoilla vaikuttaa istukan sijainti kuin sukupuoli.
  3. I

    pinotaan lapsista kuvia =)

    Pitäisi olla profiilissa kuva tältä päivältä
  4. I

    laitetaas kuvia omista taloista

    \ Mekin teetettiin puolivuotta sitten talokaupan yhteydessä kuntokartoitus, se ok. Ehdittiin asua pari viikkoa kun selvisi että talossa kauttaaltaan kosteusvauriot ja koko mökki lahoaa käsiin jos ei korjata. Myyjät ei yllättäen ole innokkaita korvaamaan, vaan käräjille tässä sitten ollaan...
  5. I

    Pituus / paino

    Viime neuvolassa paino oli 58.5 ja silloin rv oli 12. Pituus on 175cm.
  6. I

    ikäerona yli 3.vuotta

    Tämä onkin hyvä kysymys. Omille tulee ikäeroa 4,5 vuotta ja esikoisen tavarat ovat lainassa maailmalla. En niitä ala takaisin kyselemään jos eivät asianomaiset itse hoksaa palauttaa. Toisaalta itsekin olin aika paljon lainatavaroiden varassa viimeksi, joten sitä vauvaroipetta ei ole nurkissa...

Yhteistyössä