Hakutulokset

  1. E

    Inseminaatio 2015

    Clearbluen ovistesteihin ei harmi kyllä saa hankittua pelkkiä tikkuja. Varmistin asian kerran apteekista, kun puhisin kiukusta ostaessani ties monettako mittaria tikkujen yhteydessä. Siirryinkin tilaamaan testit Raskauskeijusta, saa yli puolet halvempaan hintaan kuin apteekista, suosittelen...
  2. E

    Inseminaatio 2015

    Tervetulemast uusille! :) Sain vihdoin naistenklinikan vakuutettua pistoshoitojen tarpeellisuudesta. Siihen menikin vain neljä kiertoa hukkaan. En ymmärrä miksi eivät heti kiinnittäneet huomiota liian lyhyeeseen luteaalivaiheeseen. Tässä kierrossa olen ottanut Femaria 2 kpl kp 3-7 ja nyt...
  3. E

    Inseminaatio 2015

    Osanottoni Miicu, olen pahoillani teidän puolesta. Olen sanaton. Aivan kuten Xesca tuossa kirjoitti, en usko voivani nauttia varsinkaan alkuraskaudesta, jos sinne asti joskus edes pääsen. Tieto lisää tuskaa. Mutta periksi ei anneta, se on selvä! Vastoinkäymiset vahvistaa, sen huomaa kyllä...
  4. E

    Lapsettomuushoidot 2015-2016

    Moikka, minäkin voisin liittyä tänne. Tässä tausta: Ensimmäistä lasta yritetty nyt vuosi ja 8 kk. Hakeuduin jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen gynelle, sillä vaisto sanoi, että kaikki ei ole kunnossa. Olen 35-vuotias, joten biologinen kello tikittää koko ajan kovempaa. Selittämätön...
  5. E

    Inseminaatio 2015

    Xesca, itse pistettävästä irroituspiikistä oli lääkärin kanssa puhe, mutta sen tarkemmin ei vielä keskusteltu lääkkeen nimestä. Piikit tulee varmasti tarpeeseen, sillä nyt jo kp 18 ja ovulaatio loistaa poissaolollaan. Tai olenhan voinut missata sen, jos LH-huippu on kestänyt alle vuorokauden...
  6. E

    Inseminaatio 2015

    Kiva idea toi uusi ketju. Varsinkin kun ei tässä itsekään tiedä mihin hoitoon lopulta päätyy. Itsellä on menossa kp 17, mutta ovulaatiota ei vielä mittarissa. Kävin eilen ultrassa, ja tupla-annos Femaria vaikuttaa utan hyvin munasarjoihin. Vasemmalla puolella oli 19 mm follikkeli ja jotain...
  7. E

    Inseminaatio 2015

    Xesca, minulla ei ainakaan tietääkseni ole ollut kemiallisia raskauksia. Toki onhan voinut olla, ja en ole vain huomannut asiaa jos raskaus on kestänyt vain pari päivää ja menkat tulleet normaalisti. Aion kyllä nyt vaatimalla vaatia Naikkarilta progesteronitukea ja jos sitä ei heru haen reseptin...
  8. E

    Inseminaatio 2015

    Xesca, luin suurella mielenkiinnolla kirjoituksesi, sillä itse kärsin myös lyhyestä luteaalivaiheesta. Ja aivan samanlaisia kokemuksia on, lääkärit eivät tunnu ottavan ongelmaa tosissaan. Mulla on kierto 25-26 pv ja ovulaatio kp 16-18. Ihan lyhyellä matematiikallakin osaa laskea, että ei...
  9. E

    Inseminaatio 2015

    Kyllä mä Adeliina vielä itsekin välillä ajaudun tuohon kuvailemaasi olotilaan. Meidän tuttavapiirissa vähän yli kolmikymppiset saa lapsia kuin sieniä sateella. Tänään kieltämättä ärsytti, kun luin uutisen, että hiihtäjä Aino-Kaisa Saarinen saa lapsen, vaikka on mua vuoden vanhempi. Ja kaiken...
  10. E

    Inseminaatio 2015

    AdeliinaJosefiina niin on kurjaa. :( Tämä oli "vasta" meidän toinen inssi, mutta täytyy jutella lääkärin kanssa miten jatkossa edetään. Naistenklinikalla taitavat tehdä 4-5 inssiä ennen IVF-hoitoa. Jotenkin se IVF-hoitomuotona hieman hirvittää mua. Ja se tuntuu niin keinotekoiselta. Pelottava...
  11. E

    Inseminaatio 2015

    Mielettömästi onnea Eläinystävä! (y) Sen verran omasta tilanteesta, että mut voi ottaa pois piinailijoista. Kuten jo tiesin, tänään alkoi tiputella. Tasan tarkkaan kp 25 ihan kuin joka saamarin kierto viimeisen puolen vuoden ajan. Silti pieni toivo eli, joten eihän tämä kivalta tunnu...
  12. E

    Inseminaatio 2015

    Eläinystävä ja Bella, helpottavaa kuulla, että täällä on muitakin myöhäistä ovulaatiota potevia. :)Tässäkin kierrossa ovulaatio tuli KP 18 ja olin tokassa inseminaatiossa eilen. Ultrassa näkyi 18-20 mm follikkeli. Jotenkin ei vaan osaa edes ajatella, että onnistuu. Mun kierto on sen 25 päivää...
  13. E

    Inseminaatio 2015

    Sorry kirjoitusvirheet, puhelimella hankala näpytellä ja ei näköjään hymiötkään toimi!
  14. E

    Inseminaatio 2015

    Miicu tai joku muu osaisi varmaan valaista mulle mitkä ovat Gonal-pistoksen hyödyt? Itsellä ongelmana on siis lyhyeen kiertoon 25 pv liittyvä myöhäinen ovulaatio (viime kierrossa kp 16). Tässä kierrossa eletään kp 14 ja ovulaatiota ei vieläkään tikutettu. Hyvin saa kulumaan Clearbluen...
  15. E

    Inseminaatio 2015

    Miicu onnea mielettömästi! Tuosta hetkestä olen joskus salaa haaveillut. :) Pahoittelut Vane83 ja paljon voimia uuteen yritykseen teille! Eläinystävä Itse olen menossa julkisella suoraan toiseen inseminaatioon tästä kierrosta eli mitään välikiertoa ei pidetä. Olettaisin, että julkisella...
  16. E

    Inseminaatio 2015

    Hei kaikille! Mahtuisiko vielä mukaan? Olen lueskellut tätä keskustelua jonkin aikaa ja nyt ensimmäisen Inseminaation jälkeen rohkaistuin kirjoittelemaan. Sen verran taustaa, että mieheni kanssa olemme yrittäneet lasta 1,5 vuotta. Hakeuduin jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen työterveyden...

Yhteistyössä