Hakutulokset

  1. S

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Minäkin pistin juuri viestiä annettuun gmail osotteeseen jospa pääsis ryhmään?.. :))
  2. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niin olen, tein vielä lisäksi digitesti vahvistuksen jossa tuloksena RASKAANA 1-2 JUHUU!!:ROFLMAO::love::love::love: nyt vaan toivomaan ettei ole kemiallinen, tuulimuna taikka jopa kohdunulkoinen.. tottakai kaikki negatiiviset asiat mielessä.. mun tyyli on valmistautua pahimpaan etten tipu niin...
  3. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niin olen, tein vielä lisäksi digitesti vahvistuksen jossa tuloksena RASKAANA 1-2 JUHUU!!:ROFLMAO::love::love::love: nyt vaan toivomaan ettei ole kemiallinen, tuulimuna taikka jopa kohdunulkoinen.. tottakai kaikki negatiiviset asiat mielessä.. mun tyyli on valmistautua pahimpaan etten tipu niin...
  4. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    No nyt. Tässä siis tämänaamuinen testi ! Ja vertailun vuoksi myös eilinen (päiväpissitesti yllä) Näyttäisi kovasti vahvistuvan ! :p Jostain syystä en uskalla kuin varovasti iteksenisisäisesti tuuletella ja sitten taas palautanitteni maanpinnalle :X3::D Mutta onhan tää onnellista :love:
  5. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No nyt. Tässä siis tämänaamuinen testi ! Ja vertailun vuoksi myös eilinen (päiväpissitesti yllä) Näyttäisi kovasti vahvistuvan ! :p Jostain syystä en uskalla kuin varovasti itekseni sisäisesti tuuletella ja sitten taas palautan itteni maanpinnalle :X3::D Mutta onhan tää onnellista :love:
  6. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea sinulle henttis ja muutkin jotka ovat plussan saaneet ! ❤ Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti ! :barefoot::love: Onhan tää hurjan jännää ainakin :p Olin kysymässä onko sinulla ennestään lapsia, mutta todennäköisesti ei, koska esikoisesta haaveilevia taitaa olla meistä kaikki ...
  7. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Noo kaikenlaisia oireitahan sitä on kuvitellu koko kierron :LOL: mutta nyt kun on vähän näyttöä siitä että plussa saattaisi vahvistua niin itseasiassa tunnen ainoastaan tätioireita :eek: aika ristiriitaista ja tietysti pelottaa että se täti sieltä tulee, mut toivossa on hyvä elää sanoi lapamato...
  8. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Joo niin pitää kyllä käydä hakemassa lisää testejä. Toiveet niiiin korkeella että pelottaa :oops::oops: mutta mukava kuulla että monen muunkin silmät näkee sen etten vaan yksinään kuvittele :p
  9. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sanompa heti alkuun etten ole 100% varma vastauksestani mutta minun käsitykseni mukaan raskaustesti näyttää VAIN JA AINOASTAAN raskauden ja ovulaatiotesti näyttää tietysti ovulaation, mutta MYÖSKIN voi näyttää raskauden..(y)
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kertokaapas mitäs näette tässä kuvassa (n) en usko enää omia silmiä joteb kaipaisin nuiden mielipiteitä :X3: tänään dpo 11 kp 29/31 ja päiväpissasta testattu..:)
  11. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Uusi yritys
  12. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hei näkyyks tuo mun laittama r-testi kuva teille? Mitä mieltä olette siitä? Onks se haamu vai joku olematon viivanpaikka?:oops: Mielipiteitä kaivaten, kun omat silmät ei enää niin luotettavat :LOL:
  13. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niin siis "liian lyhyt" luteaalivaihe voi kertoa keltarauhashormonin huonosta toiminnasta...
  14. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Keltarauhashormonin tärkein tehtävä on kypsyttää kohdun limakalvo niin, että hedelmöitynyt munasolu voi kiinnittyä kohdun limakalvolle. Huono keltarauhasen toiminta haittaa tätä tapahtumaa.
  15. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Nyt siis menossa kp 29/31 dpo 11 ja toiveet korkealla. Toki olo on kuin täti olisi jo matkalla..:cautious:
  16. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Auttakaa ihmiset.. mitäs näette kuvassa?(n) Kuvittelenko omiani.. hmm..:love:

Yhteistyössä