Hakutulokset

  1. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Facebookissa vauva2016 (löytyy haulla) joku juuri kyselee pienehköön heinäkuisten ryhmäään väkeä.
  2. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Jeps toivottavasti saatte uuden ryhmän kasaan :) Ja joo kyllähän jokainen voi ajatella ettei näihin ryhmiin kovin pitkiä aikoja odotella väkeä. Varsinkin kun ryhmät ovat tänäpäivänä erittäin suosittuja ja monet niihin pyrkivät :)
  3. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Ja ryhmään sai liittyä haluamaansa tahtiin ja kaikki otettiin. Ei me aleta siellä ketääb odottelemaan, sinne tulee ne ketä tulee... Ryhmä vain äänestettiin suljetuksi... Ei tässä ketään ole mitään sääntöjä tehnyt ryhmän varalle. Eikä tämä kanava ole tosiaankaan ainoa mistä sinne on väkeä tullut...
  4. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    ?? Mikä tässä nyt on ongelma? Jokaisella on ollut mahdollisuus liittyä ryhmään, en mahda sille mitään että ryhmä täyttyi siihen tahtiin että haluttiin se sulkea :o ei sinne ole ollut mitään naamarajaa. Nyt vain tuli enemmistön mukaan "määrä" täyteen.
  5. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Hei joo suljimme ryhmän vastikää... Ryhmä oli aluksi tarkoitus pitää auki pidempään, mutta tilanne meni siihen että ennemistö tahtoi pitää ryhmän pienenä ja sellaisena missä oppii tuntemaan kanssaodottajat. Myös luotto ja uskallus kirjoittaa aroistakin asioista oli syy sulkemiselle. Harmi...
  6. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Juu ja olen sinulle vastannutkin
  7. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Facebook-ryhmään haluavat, laittakaa mulle yksäriä niin lisäilen teitä :)
  8. A

    Hei täällä voi myös laittaa yksityisviestiä. Koitappa laittaa sinne. :)

    Hei täällä voi myös laittaa yksityisviestiä. Koitappa laittaa sinne. :)
  9. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Laitoin pyynnön fb.ssä :)
  10. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    mari lait minulle linkkinä profiilisi facebookissa niin lisään sinut :))
  11. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tervetuloa Mixed! :) Meillä oli miehen kanssa sama tilanne. Silloin kun tein ensimmäisen olemattoman viivanpaikan, aloin jo valmistella miestä siihen uutiseen. Sanoin että olen ollut 2 viikko ihan varma raskaudesta ja että teen huomenna testin... Mies meni hermoksi ja alkoi hokea jotain tyyliin...
  12. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    <3 LASKETUT AJAT <3 Anka.t / 26.6 / 3. lapsi / VKS tiketitok / 2.7 (tai 1.7) / 2.lapsi / KSKS Taimis / 3.7 / 2.lapsi Nerdee / 3.7 / 4.lapsi Hattaraa/ 3.7 / 3.Lapsi / SATSKOidar / 4.7 / 3.lapsi / HYS Mixed / 5.7 / 3.lapsi Moimoi87 / 7.7 / 2.lapsi/ ei tiedossa viel Cristabelle / 7.7 / 1.lapsi /...
  13. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Voih! Tsemppiä, mutta eihän tuo välttämättä ole mitään hälyttävää! :) Toivotaan että olisi vain harmitonta <3
  14. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Moimoi87 itse myös alkuun katsoin koko ajan pöksyihin etteihän vain ole vuoto alkanut... Etenkin silloin kun menkkojen olisi kuulunut alkaa :D
  15. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Jooo ryhmä on salainen :) Ei näe ketän muu kuin me ryhmässä olevat
  16. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Lisätkää ketjuun laskettuja aikojannne niin lisään tuohon listaan :) En ole aiemmin tehnyt tuota listaa joten mietin että olisiko se paras että minä tekisin täydennykset aina uuteen "viestiin" vai muokkaanko tuohon --^ Ja sitten aina välillä nostelisin sitä ketjun "viimeiseksi" niin kaikki pysyy...
  17. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    <3 LASKETUT AJAT <3 Anka.t / 26.6 / 3. lapsi / VKS tiketitok / 2.7 (tai 1.7) / 2. lapsi / KSKS Oidar / 4.7 / 3. lapsi / HYS Moimoi87 / 7.7 / 2. lapsi/ ei tiedossa viel pumpulipallero / 8.7 / en ihan varma / 1.lapsi / Englanti
  18. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    hattara kohtasin jo viime vkl ensimmäisen tilanteen kun piti huijata xD Isälläni oli täällä meillä 50v juhlat ja minä sitten reippaana otin alkoholittomia, kaadoin niitä aina kuppiin ja pullo takaisin kaappiin jemmaan :D Tänään olisi yhdet pesisporukkani saunailta/halloween pippalot :S Olen...
  19. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tervetuloa kaikki uudet plussanneet <3 Itsellä olisi ensi viikolla VU ja viikkoja silloin oman kierron mukaan 6+6 :D JÄNNÄÄ!
  20. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Laittakaa halukkaat minulle yksityisviestiä niin lisäilen teidät ryhmään :) Muistakaa linkata fb profiilinne niin tiedän kenet lisää :)

Yhteistyössä