Hakutulokset

  1. Laarum

    Kerrostaloelämää stana..

    Käsi ylös kuka omaa narisija/kitisijä/valittaja tms oman navan katsojan naapurina? Mä olen kuulkaas lainkuuliainen kansalainen. Niin kauan kun saa parvekkeella polttaa, minä poltan. Mutta tämä on kinkkisempi. Eikö hiljaisuus ole 23-7? Aamulla rakkaat lapseni heräsivät klo 8 ja tekivät...
  2. Laarum

    maton pesu pesukoneessa?

    Uskallanko? Matto on puuvillainen, semmonen about 70cmx150cm? Ja pesukone sanoo, että 5 kiloon asti? Harmittais vaan niin per****sti jos kone posahtaa, vai voiko se posahtaa? T: tekniikan ihmelapsi
  3. Laarum

    Tietokone ääntelee??WTF??

    Kohta se on tietenki tulessa. Rupesi pitämään ihme raksutusta ja hyrinää??? :o Mitä mä teen mitäääää???? Jatkan palstailua :xmas: ja laitan korvatulpat korviin?
  4. Laarum

    se juhannus jäi mieleen

    Kertokaapa tarinoita! Minulla on ikuinen muisto 6 vuoden takaa, sain sen seurauksena muksut :heart: Ja okei, elämäni ensimmäisen sydärin, mutta siitä selvisin säikähdyksellä.
  5. Laarum

    Lapset yksin ulkona

    Kertokaapas missä iässä olette alkaneet lastenne olemaan pihalla yksin. Kun tuossa toisessa ketjussa oli 5-6 vuotiaiden nukkumaan menosta ja siiinä moni vastasi, että saavat olla pihalla siihen ja siihen asti. Niin ja asutteko maalla vai kaupungissa.
  6. Laarum

    Tulekoohan kakkaaniskaan..

    ... Tuli tuosta "luotatko mieheesi" ketjusta mieleen, että en ole oikein sisäistänyt tätä pettämispolitiikkaa. Jos joku käy jyystämässä jotain kännipäissään kun niin teki mieli, voiko se todella viedä 20 vuoden tms onnen jalkojen alta pois? viedä luottamuksen, mistä? Olen ehken...
  7. Laarum

    oisko kampaamot

    tänään auki? Helsingin suunnalla...
  8. Laarum

    Voiko pakastaa

    maksalootaa jos nyt innostun :| semmosta tekemään... muuttuuko sen ulkonäkö vielä kauniimmaksi tms...
  9. Laarum

    MUSIIKKI-PINOA!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=wvAnQqVJ3XQ Peaches - The Presidents of the United States of America :whistle:
  10. Laarum

    Tatuoinneista

    Minkälaisen ottaisit. Eli hintaan ja kokoon katsomatta. Tai vuodenaikaan.
  11. Laarum

    Nyt MÄ keksin!! KAksplusmammojen tapaaminen

    Tänään klo 22 vaikka öööö rautatientorille, josta suuntana elämänkänni ja just jotain mitä lie sen seurauksena tapahtuvaa toimintaa. Tunnisteena jokaiselle vaikkapa pahvinpalanen käteen jossa lukee Kaksplus ja rintojen kuva UU alle. B) Jooo!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
  12. Laarum

    Suositelkaa *HIK* joku paikka Hesassa

    Haluan riehumaan ja juopottelemaan. Semmoinen takuuvarma-hauska-paikka- HAkusessa.. Hik. :xmas:
  13. Laarum

    kellä ois heittää parit napit rauhoittavaa

    Huomenna pitäis näyttää sievältä ja vielä osata käyttäytyä.. :| Miten se onnistuu ilman kamalaa migreenin saamista ja vessassa juoksua? Kännissäkään ei voi olla.
  14. Laarum

    *Musiikki-Iltamaa*

    Faith No More: Evidence http://www.youtube.com/watch?v=PFYU0m3617E&feature=related
  15. Laarum

    Mitähän naapurit sanois...

    http://www.botany.org/PlantImages/Conant/CA06-005_300.jpg :o Jos laittais koko pihan Kauniiksi noilla kukilla.... :laugh:
  16. Laarum

    G: Grilli/muurinpohja herkkusi?? :)

    pinotaanko omia hyväksi koettuja kesäruokia, ettei kesä mene pelkästään makkaraa ja perussalaattia syödessä :/ Olen tekemässä kesäkeittiötä pihamaalle ja haluaisin tehdä suurimman osan päivän ruuista siellä. :whistle: Kiitos jo etukäteen :flower: Niin, ja minä olen syönyt vain...
  17. Laarum

    Mietteitä vaan junamatkasta ja matkustajista...

    tuli reissattua junalla Vapun aikaan ja jäi mieleen pienoinen ajatus, kun olin muksujen kanssa junassa laskemassa liukumäkeä. Kuinkahan monen äidin kanssa juttelen täällä niitä näitä, muodostaen hänestä jonkinlaisen "persoonan", tutun. Siinä muksujen kanssa leikkiessäni teki mieli kysäistä, että...
  18. Laarum

    Oksennustauti...

    Nyt kuulemma riehuu melkoinen painajainen. Tuleeko se kuin puuntakaa vai onko siinä ensin oireita, mahakipeä tms päänsärkyä??? Ja kauanko kesti/kestää...
  19. Laarum

    KAKKU KAKKU kysymyksiä....

    Olen suurella mielenkiinnolla katsellut kuvia ja reseptejä kakuista (autokakku jne) niin olisi muutama kyssärin tynkä kakkujen tekijöille. Kun minulle on opetettu miten täytetkakku tehdään niin se on ollut kermavaahto, mansikkahillo ja mehulla kostutus. ja päälle nonparelleja... :D Joten...
  20. Laarum

    *Sekaannuksia*

    Olen suuri puutarhurihulluus ja tilasin innoissani netistä kirjoja, kuten hyötykasvit ja "tuoksuvan puutarhan"... No, tänään tuli paketti ja sitä tohkeissani avatessani jäin suu sopivasti auki katsomaan tuoksuvaa puutarha-kirjaani... En ollut vissiin tarpeeksi tarkkaan katsonut kirjan sisältöä...

Yhteistyössä