Hakutulokset

  1. T

    asuntoasiaa

    Itse valitsisin omakotitalon isolla pihalla, jos kulutkin melkein samat. Onhan se kivempi varmasti lapsillekin asua omassa talossa, kuin kerrostalossa missä ei koskaan tiedä millaiset naapurit saa. Ja iso piha missä leikkiä :) Tietysti matkat ovat pidemmät, mutta mielestäni pienempi paha kuin...
  2. T

    Vatsatauti & alle 2kk vauva?

    Eli siskollani oli torstaina kuumetta ja huonoa oloa. Hänen poikaystävänsä oli oksentanut keskiviikkona. Perjantaina kuitenkin jo sisko terve, ei oksentanut ollenkaan. Onko turvallista mennä kylään vielä tänään? Menisin siis vanhemmilleni, joilla kyseinen sisko ei tänään ole edes kotona...
  3. T

    Miehen apu vauvan hoidossa?

    Eli minulla on kohta 5vk vanha poika, joka alkoi huutaa ilmavaivoja 3vk ikäisenä. Vaihdoimme koliikkipulloon ja korvikemerkkiä vaihdamme myös. Minulta ei siis tule maitoa :( Eli viimeiset 2vk ovat olleet todella rankkoja ja mies on sitä mieltä, että äitinä minun on hoidettava lapsi melkeinpä...
  4. T

    synnytys oireet

    Esikoinen syntyi rv 40+5. Mulla oli monta viikkoa, melkei kuukausi harjotussuppareita jotka oli välillä jo aika kivuliaita ja menkkamaista jomotusta alaselässä. Lääkärit oli sanonu jo kuukausi ennen la:ta, että etuajassa voisi tulla kun oli jo laskeutunut. Torstaina 3.9 aamulla oli...

Yhteistyössä