Hakutulokset

  1. papurinsessa

    Terolut-kuurin aikana raskaaksi?

    Aloitan itse tässä kierrossa terolutit ekaa kertaa, koska kierrot niin epäsäännölliset. Syön nyt alkuun kolme kiertoa niitä. Mulla ovis ollut nyt aina aika myöhään (+20 kp) eli en tiedä, onko minulla raskautuminen lainkaan mahdollista terojen kanssa; niitä kun syön kp 15-24 aina. Onko joku...
  2. papurinsessa

    Millaisia kiertoja teillä on ollut synnytyksen jälkeen? Millä kp:lla raskauduit?

    Olen synnyttänyt huhtikuussa ja 12.10. alkoivat ensimmäiset kuukautiseni synnytyksen jälkeen. Nyt tunsin vastikään ovismaisia tuntemuksia eli vihlaisua, limoja sun muuta tossa kp 13-14. Tänään kp 17 ja oltiin ilman ehkäisyä (alunperin suunnitelmana ollut aloittaa uusi yritys tammikuussa)...
  3. papurinsessa

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Laskettu aika huhtikuussa 2017, liity mukaan! Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys Tiedot mieluusti jollain värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla...
  4. papurinsessa

    Voiko loppukierrossa vielä raskautua?

    Mulla on nyt kp 26 about ja oltiin eilen ilman kondomia. Mulla nuo kiertopäivät aina vähän vaihtelee, mutta useimmiten se on 28-34 päivää. Onko joku tullut raskaaksi vielä näin lähellä kuukautisten alkua?
  5. papurinsessa

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Olisi kiva jutella henkilöiden kanssa, joilla sama tilanne kuin itselläni. Olen 23-vuotias nainen. Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa nyt viitisen vuotta ja asunut noin kaksi ja puoli vuotta yhdessä. Vauvaa olen kuumeillut jo useamman vuoden, mutta vasta tämän vuoden keväällä mies suostui...
  6. papurinsessa

    Eilen haamuviiva ja tänään tiputtelua

    Otin reilu kuukaus sitten je-pillerin, kun kumi jäi sisälle kesken seksin. Viikko pillerin oton jälkeen tuli normaalit menkat. Nyt menkat on taas melkein kuukauden myöhässä ja sen vuoksi tein eilen rfsu:n raskaustestin. Aluksi testissä ei näkynyt kuin yksi viiva, mutta pian (20-30min) testiin...

Yhteistyössä