Hakutulokset

1. E

Tammikuun tähtöset 2017

Kiitti vinkistä :) opus haettu ja pääsen sitä täyttelemään :)
  2. E

Tammikuun tähtöset 2017

Pahoittelut Henriikka :( Täällä ensimmäinen neuvola takana ja tuonne 2.1 se laskettu aika laskettiin niinkuin ajattelinkin. Muutoin kaikki vanhaa tuttua. Joitain uusia ruokaohjeistuksia oli tullut, muua minä en niitä muutoinkaan kovin orjallisesti noudata, joten ei lisästressiä. Harmittaa kun en...
  3. E

Tammikuun tähtöset 2017

Tänään kolmannen kerran ultrattavana epävirallisesti, nyt vastasi viikkoja ovulaatiosta laskettuna eli 7+1 :) edelleenkään ei pahoinvointia, mitä edellisissä on hyvinkin ollut näillä viikoilla. Se on "vähän" jopa huolestuttanut. Tänään myös reilut menkkajomottelut, minkä vuoksi uä tehtiin...
  4. E

Tammikuun tähtöset 2017

Ultrassa nähty syke, tosin viikot ei ihan vastanneet oletettua. Toivotaan, että on mittavirhe (hieman kokematon ultraaja) kyseessä ja seuraavalla kerralla pieni olisi aikataulussa. Ihan hirveä olo koko ajan, mitään ei tee mieli syödä ja silti on hirveä nälkä! Etoo ja yököttää...Väsyttää ihan...
  5. E

Tammikuun tähtöset 2017

Tervetuloa uusille! Mullakin oireita vielä melko vähän. Eilen tosin rinnat kipeät kunnolla ja pahoinvointiakin on jonkin asteisena päivittäin. Lauantaina 5+5 ultrattavaksi, kohdunsisäinen raskaus, mutta ei vielä sykettä :|...no, ovulaatiosta oli vasta 5+3, eli varmaan liian aikaisin. Tällä...
  6. E

Tammikuun tähtöset 2017

Tänne onkin tullut mukavasti uutta porukkaa :) kiva. Voimia heille, joiden matka on keskeytynyt.. Mulla viikot 5+4 ja eiliseen asti on menty melko oireettomana, mikä on jo vähän huolestuttanutkin.. nyt on kuitenkin pahoinvointi nostanut päätään, tänään öklötti jo ihan todenteolla :D esikoisesta...
  7. E

Tammikuun tähtöset 2017

Th vetosi siihen, että neuvolalääkäri haluaa viikkojen olevan vähintään se 9+ ennen uä-aikaa. Kaikissa tässä Kajaanin alueen neuvoloissa on sama lääkäri, sen tarkemmin en neuvolaani halua tässä nyt paljastaa :) th aika varattu siis 23.5 ja lääkäriin 1.6 eli 9+2. Täytynee kuitenkin ennen sitä...
  8. E

Tammikuun tähtöset 2017

Mulle sanoi tänään että lääkäri neuvolaan vasta 9-10 viikoilla! Ei vielä varattu, kun en tiennyt miten pääsen töiden puolesta. Mutta kylläpä vaihtelee käytännöt! Vielä koitin saada tohon 8+ kun olis loma, mutta ei :D
  9. E

Tammikuun tähtöset 2017

Okeii :) minä työssäni noita neuvolakortteja usein plärään ja oon ollut katsovinani et täälläkin usein nt on nykyään eka ultra! Mut ehkä se on kuntakohtaista? Hyvä vain, jos pääsee :)
  10. E

Tammikuun tähtöset 2017

K Testi voi näyttää haaleaa plussaa vielä noin 4 viikkoakin keskenmenon jälkeen. Esimerkiksi sairaalassa keskenmenojen\keskeytysten kontrolli hcg:t katsotaan vasta noin 5 viikon kuluttua...
  11. E

Tammikuun tähtöset 2017

Saitko ar uä ajan neuvolaan? Mille viikolle? Oon nyt vähän ollut ulalla, mikä täällä on meininki niiden alun lääkärineuvoloiden kanssa :D Edit. Kirjoitusvirheet :D
  12. E

Tammikuun tähtöset 2017

Minäkin tein eilen illalla digin, joka näytti 2-3 :) Oviksesta laskettuna tänään 4+1, menkoista 4+3. Huomenna kuopuksen neuvolla, ja ajattelin samalla ehkä jo varailla itsellekin aikaa. Aiemmissa raskauksissa olen soitellut vasta noin rv7+, mutta nyt ehkä jo näinkin pian kun käynti on
  13. E

Tammikuun tähtöset 2017

Aamu1979: Juu KAKSilla synnyttelen ja siellä siis myös olen töissä. Facebookissa en ole ollut moneen vuoteen, joten tyydyn tällä puolella seurailee keskustelua. Tänään oireettomampi päivä, voi kyllä johtua siitäkin että töissä oli hurja kiire. Ei ole kerinnyt oloja kuulostelemaan. Vähän...
  14. E

Tammikuun tähtöset 2017

Heips! Uusi odottaja ilmoittautuu joukkoon. Eli viime torstaina dpo 8 testatusta haamujen haamusta tälle aamulle kontrolliviivaa tummempi viiva LA olisi kuukautisten mukaan 2.1, ovulaatiosta 4.1, mutta mennään tuolla 2.1 kun sillä ne neuvolassa sen sitten laskevat kuitenkin. Eli...

Yhteistyössä