Hakutulokset

  1. P

    Asiallista keskustelua: mitä tehdä pakolaiskriisille?

    Kannattaa lukasta: http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/suomen-talous-–-absoluuttista-totuutta-etsimässä.61850/
  2. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Ei tuossa uutisessa ollut mitään siitä, miten tuo itse tapahtuma meni. Toimittaja kyllä antoi ymmärtää että kaikki oli ihan kamalaa, hirveetä ja vihamielistä jne. Poliisit oli kutsuttu vartoimaan, koska netissä oli käyty keskustelua vastustamisesta. Oliko siellä infotilaisuudessa mitään...
  3. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Niin, että valtio maksaa? = me kaikki työssä käyvät. Miksiköhän spr ei maksa omasta pussista. On sillä rahaa. Se ajaa ihan hullunkiilto silmissä näitä projekteja.
  4. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    On sellaiset rahat kyseessä, että moni puhuu ohi suun.
  5. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Tiukennetaan vielä lisää, jotta viesti menee varmasti perille.:D Edelleen pääsee sakoilla asioista, jotka voi pilata toisen ihmisen mielenterveyden ja elämän.
  6. P

    Asiallista keskustelua: mitä tehdä pakolaiskriisille?

    Asioita pitäisi edistää niin, että yrityksellä on mahdollisuus kasvaa ja palkata työvoimaa.
  7. P

    Asiallista keskustelua: mitä tehdä pakolaiskriisille?

    Yrittäminen kannattavammaksi, eikä ostovoimaa rajoiteta. Voi olla että joutuu taas kinumaan lainaa.
  8. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Senpä takia tuota rikoslansäädäntöä tulis ropeltaa uusiksi joistain kohtaa. Tuntuu kohtuuttomalta, että talousrikoksista saa jotain tähtitieteellistä ja henkirikoksista ja raiskauksista tms. selviää niin vähällä.
  9. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Mikään ei tietenkään takaa 100%:sta tulosta, mutta mielummin "90%:a kuin 80%:a". Tuolla toisessa ketjussa kirjoittelin tuosta avoimmuudesta, koskien näitä vok infotilaisuuksia. Oulussa olivat valehdelleet päin naamaa ja hyokänneet vielä vastaan. Aika pöyristyttävää. Kuntalaiset, jotka eivät...
  10. P

    Järkyttävä tuo hyppyrimäen onnettomuus

    Eihän tuollaisia esteitä tule ensinnäkään laittaa! Järkikin sanoo, että huonosti käy jos siitä joku tulee alas pimeällä. Ei siellä valot yleensä pala. Olen edelleen sitä mieltä että ei pidä mennä rakentamaan mitään vaarallisia ansoja tottelemattomille ihmisille. Metroraiteiden ja autoteiden ym...
  11. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Olen enempi suurkulttuurikeskuksen kannalla.
  12. P

    Järkyttävä tuo hyppyrimäen onnettomuus

    Olen samaa mieltä. Kyllä este olisi pitänyt olla siellä mäen yläpäässä, joka "estää laskemisen". Ei suinkaan tuollaisessa kohdassa! Silkkaa ajattelemattomuutta, tuo esteen sijoitus. Eihän kukaan tällaista tarkoituksella tee. Kauhea tapaus. Toivon voimia omaisille.
  13. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Mä uskon, että kaikki ei ole ihan niin ruusunpunaista. Resurssipula näkyy varmasti tuloksessa.
  14. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Tuossa taas faktaa mutuilun sijaan. Erityisesti kohdat 3 ja 4. Turvariskit esillä Kuva: Liisa Lappi Liisa LappiLähetä palautetta toimittajalle Ylikonstaapeli Juha Anttinen puhui keuruulaisille turvallisuusriskeistä, joita maahanmuutto tuo mukanaan. – Turvallisuutta ajatellen...
  15. P

    Asiallista keskustelua: mitä tehdä pakolaiskriisille?

    No sitähän kokoajan paasataan, ettei ole riittävästi työntekijöitä kun ihmiset jää eläkkeelle.
  16. P

    Maahanmuuttoviraston uusin arvio: Suomeen jopa 40 000 turvapaikanhakijaa

    http://www.patriootti.com/maahanmuuttoviraston-uusin-arvio-suomeen-jopa-40-000-turvapaikanhakijaa/ Tohon linkin linkkiin: En usko, että tuosta valehtelusta on hyötyä. Helposti ihmiset ajattelevat, että valehtelevat muustakin, ja röyhkeästi hyökätään vielä vastaan. Tuollainen aiheuttaa vaan...
  17. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Sitten kun vielä otetaan huomioon sellainen seikka, että tänne tullessaan saavat itse valita mistä maasta olevat: se ilmoitettu maa näkyy myös erinäisissä tilastoissa. Kannattaa siis kaiketi valita maa, jossa ei ole ihan heti tulossa rauhaa niin karkoitusta ei tehdä.
  18. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Sitten vain kopeloimaan rikoslansäädäntöä oikeaan suuntaan. Mun puolesta karkoitus voisi tapahtua mistä rikkeestä tahansa. Tarkoittaisi sitä, että tulijat istuisivat viikkoja, käännös versio suomen laista kätösissään. Luulisi, että jotakin olisi tehtävissä, että rikolliset saataisi helpommin...
  19. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Jospa sen karkoituksen saisi muutenkin, kuin murhasta tms. Jospa sen saisi myös raiskauksesta tms. Onkohan tuosta jotakin tilastoa. Jos joku muistaa mistä löytää, saa linkata.
  20. P

    Hukkuneita siirtolaislapsia Välimerellä - miksi pakolaisista iso osa nuoria miehiä

    Mikä tahansa tilasto olis passannut. Tuo tuli ekana mieleen. Siis irrallaan nuo kaksi asiaa (muslimit ja äö).

Yhteistyössä