Hakutulokset

  1. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    Hulbertiina, olipa mukava lukea, että yövuorot sopivat noin hyvin sinulle ja arkeesi. Käy tosiaan järkeen, että ehdit nukkua unet, kun lapsoset koulussa ja sitten illalla on perheaikaa taas ennen töihin lähtöä. Kätevää! kirsillevauva, toivottavasti saisit järjestettyä niin, että työt eivät...
  2. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    Täällä flunssassa olen lukenut tämän ketjun viestejä ihan tuolta vuodelta 2012 ja jännäillyt siellä urakalla vanhojen raskaustestikuvien parissa :D. Siinä riittää ajanvietettä pitkäksi aikaa. Kiva ois kyllä kuulla teiltä tuoreitakin juttuja, etten täällä yksinäni höpisisi. Ihanaa, kun on tää...
  3. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    kirsillevauva, nuo negatiiviset raskaustestitulokset on niin syvältä. Mutta vielähän sulla voi hyvinkin plussaksi muuttua, kun noin aikaset päivät! Ei mulla ennen noin lyhyitä kiertoja ole ollutkaan. Näyttävät siis lyhenevän. Joskus vuosia sitten oli kierto 30 - 34 päivää. Nyt ollu alle 30 jo...
  4. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    Kiitos kaikille tiedoistanne ja kokemuksistanne ubikinonista! Vielä en ole ostanut, mutta aikomus on kokeilla. Vaikuttaa hyvältä tavaralta ilman raskaussuunnitelmiakin. Angervo76, kyllä olet oikeassa, kivaahan se pupuilu on! Näin yli kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin. Kun sille vaan aina löytyis...
  5. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    Angervo76, nostan hattua teille ahkerasta pupuilusta (y)! Kyllä täytyy nyt itsekin ryhdistäytyä! Silmu75, juu, minäkin ajattelin, etten ubikinonia raskaana söisi. Voisi olla tuo alkukierron aikana syöminen hyvä idea, mutta miten osaan sen lopettaa oikeeseen aikaan kiertoa:unsure:?
  6. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    Minäkin mietin tuota ubikinonin käyttöä raskauden aikana.... Yliopiston apteekin sivuilla lukee heidän myymänsä tuotteen kohdalla: "Ei raskaana oleville tai imettäville". Jostakin toisaalta löysin tiedon, ettei ole tutkittua tietoa vaikutuksista raskauden aikana. Ja jossain, että keskustele...
  7. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    Luin vähän tosta ubikinonista ja alko kyllä kiinnostamaan:geek:. Melkein jo tilasin, mutta vielä maltoin mieleni ja kysyn teiltä viisailta. Pitäsköhän tilata ja mistä ja millasta? Kenellä on kokemuksia ja tietoa :)?
  8. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    Millä tavoin ubikinoni auttaa raskautumaan? Esikkoa yrittäessä kokeilin greippimehua ja vehnänalkioöljyä... Mutta ei niistä apua ollut. CB:n tikut ois varmaan hyviä, mutta pitemmän päälle tulevat aika tyyriiksi.
  9. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    Silmu75, jep, täällä luomuillaan... Hyvä, että on muitakin :). Oon siis 42 ja mies samanikäinen. Ja yhdessä oltu... ööö.... 21 vuotta :eek:.Toivotaan, että meidän molempien luomuilut tuottais tulosta. Kaapissa on ovulaatiotestejä, ens kierrossa ois tarkotus alkaa testailemaan... mutta toisaalta...
  10. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Olen tässä ketjua lueskellut ja yritän hahmottaa, kuka on kuka :). En ihan kaikkia ketjun sivuja kuitenkaan ole lukenut :ROFLMAO:. Välillä (usein) kyllä tuntuu mielipuoliselta, että kuvittelen saavani lapsen luomuna tässä iässä. Täälläkin käy hoidoissa...
  11. Pähkinä-76

    40+ so what wol.13

    Moi kaikki! Olen uusi täällä ja täytyy tutustua tarkemmin ketjuun ja teihin lähiaikoina. Ikää tuli kesällä täyteen 42 ja toiveissa olisi toinen lapsi, jos on tullakseen. Esikoista "tehtiin" 2,5 vuotta, ilman hoitoja, luomuna tuli sitten lopulta. Esikoinen on 3,5-vuotias. Ehkäisy on ollut jo...

Yhteistyössä