Hakutulokset

1. G

¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ elo-syyskuu

Rakenneultrassa käyty ja kaikki hyvin! Sukupuoli jäi vielä epävarmaksi ja päädyttiinkin menemään vielä yksityiselle 4D ultraan. Mulla oli jotenkin vaikeuksia kunnolla kiintyä toiseen lapseen aluksi kun tuntui että tavallaan petän esikoista rakastamalla myös jotain muuta yhtä paljon. Meni...
  2. G

Liikkeet myös vahvistuneet vihdoin ja torstaina on rakenneultra, toivottavasti saadaan tietää kumpi tulee ja toivottavasti kaikki hyvin. Muuten en ole vauva-asioita ehtinyt juuri pohtimaan kun työ- ja arkikiireet alkaneet. Maha näkyy jo sen verran selvästi että ei jää kenellekään enää...
  3. G

Ruokamielitekoja ei varsinaisesti ole. Lähinnä leipä ja hedelmät maistuisi ja muuta ei oikein tee mieli. Nyt tosin pystyn jo helposti syömään ilman ällötystä, mutta ei tee ikinä mieli mitään.
  4. G

Minäkin kirjauduin vihdoin ja voin liittyä keskusteluun, jota olen seurannut alusta saakka. Olen hieman yli 30-vuotias kolmosta odottava äiti pk-seudulta. LA on 6.1. Raskausoireista; pahpinvointia hs väsymystä on edelleen. Pieniä liikkeitä tunnen jo silloin tällöin. Rakenneultra on kahden...

Yhteistyössä