Hakutulokset

1. S

Miss Universum-kisojen jatkot täällä

Niin tulee. Mietin jo, että oonko vääräs youtubekanavas.
  2. S

Kai se pitää vielä jaksaa jonku aikaa valvoa ku edelleen oon hereillä
  3. S

Mä en ymmärtäny Lolan reisien haukkumista yms. silloon aikoonaan. Lola on kaunis edelleen.
  4. S

Linda Evangelista yksi kauneimpia naisia ja silti sortui iän myötä plastiikkakirurgiaan. Kuten moni muu kaunis nainen. En vain ymmärrä. Jocelyn Wildenstein on kyllä anteeksi nyt vain ihan kammotus. Hänkin ollut kuitenkin kaunis ilman mitää leikkauksia.
  5. S

Miten mä saan pois ilmootukset jotka tulee mun sähköpostiin?! Mielestäni ne tuolta asetuksista laitoon niin ettei tuu, mutta silti ne tulee! En mä tarvitte ilmootusta siitä, että joku kommentoi tähän ketjuun.
  6. S

Mun mielestä on ihan paskaa, että kauneuskilpailuun saa osallistua jos on kasvoja tai vartaloa muokattu plastiikkakirurgialla. Joo nykyaikaa, mutta ei mun silti tarvitte ymmärtää. Pidän luonnollisesta kauneudesta.
  7. S

Pitää koittaa tuota Telemundoa. Mä en edes oo kattonu pahemmin muita kilpailijoita vaan kannustan Matildaa. Tanskan edustaja ei oo kyllä mun makuun. Mitä vähä muiden kuvia nähny niin kauniimpiaki on.
  8. S

Joo en mä ainakaa rupia maksamaan mitää kisojen kattomisesta. Tympii ku ei näe ilmaaseksi mistää.
  9. S

Mitäs tänne kuuluu? Pitkästä aikaa päätin kirjautua tänne

Suosittelen joo. Alan kyllä olla itteki aika kyllästyny. Sitte jos siellä on asiallista keskustelua, niin joku pershärö ilmiantaa ne ja keskustelu poistuu.
  10. S

No kisat on Meksikossa ja paikallisen ajan mukaan mennään.
  11. S

No niin vauvan palsta meni kiinni joten toivon mukaan porukka löytää tänne.
  12. S

No ehkä elämä helpottaa sitte ku opinnot loppuu. Siis vauvalla on suoraan sanottuna kuvottavia juttuja. Naisten hakkaamisesta, lasten tappamisesta jne. Täynnä vihaa kaikkia kohtaan, sukupuolesta riippumatta. Varmaan jotakin mielenvikaasta ylilaudan porukkaa sinne pesiytyny. Ihan mielenvikaasia...
  13. S

Oon enemmän pyöriny vauvan palstalla mikä on kyllä yhtä kuraa nykyään. Aikoonaan lähdin täältä ku rupes olemaan niin veemäistä touhua ja yks paikkakuntalaanen vittuili itteään paljastamatta. No uskon tietäväni kuka oli. No muutenkin alkoi olla tämä palsta aika hiljaanen ja vauva taas aktiivinen...
  14. S

En edes muista koska viimeksi käyny täällä. Ennen tuli oltua vakkaripalstailija täällä. Onkohan täällä ketää tuttuja?
  15. S

No niin pitkän tauon jälkeen päätin kirjautua tänne ja tunnukset näköjään toimii edelleen. Mä oon siis ketjun ap.
  16. S

Se aito ja oikia Scarlett O Harava.

Se aito ja oikia Scarlett O Harava.
  17. S

Missä vaiheessa miehen kannattaa kertoa olevansa naisen isä?

Ei ole Scarlett tuo eli täysin huti tuli. Mä en pääse omalla nikillä kirjautumaan joten tein uuden nikin. Vituttaa tuollaaset paskapäät jotka väittää mun täällä kirjoottelevan jollaki toisella nikillä. Eli mä oon se aito ja oikia Scarlett O Harava. Mä en käytä mitää muita nikkejä enkä esitä...

Yhteistyössä