Hakutulokset

  1. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Itse olen käyttänyt nyt puoli vuotta letroja ja irrotuspiikkiä. Letrojen ansiosta nyt on ovis tullut ja aina kypsynyt yksi munasolu, mutta eipä ole yhtään auttanut. Irrotuspiikin jälkeen ei ole ultrattu niin en ees tiedä onko se välttämättä edes irrottanut .. :cautious: Tänään alkoi vuoto ja yk...
  2. J

    Inseminaatio 2016

    heippa, ei lääkäri suostunut jälleen inssiin vielä.. joten kotiyhdynnöillä mennään.. eilen ultrassa oikealla puolella kypsymässä 17mm ja tänään pregnyl. kp 12/29 meneillään..
  3. J

    Inseminaatio 2016

    Nyt mennään taukokierrolla ovulaatio induktiosta. Takana 4 kiertoa ja menkkoja odottelen, jolloin vihdoin meilläkin alkaa inssi (y) kp 31/29.. Onnea uudelle vuodelle ja toivottavasti tänä vuonna onnistaisi ! (y):love:
  4. J

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Meille voi päivittää minä 21v ja mies 24v. Meillä on nyt takana 4. letrokiertoa. Nyt tauko lääkkeistä eli luomuna mennään. Saa nähdä toimiiko kroppa ilman lääkkeitä ja tuleeko ovulaatio..:barefoot: tänään kp 6/29
  5. J

    Inseminaatio 2015

    Ei aloitettukaan tähän kiertoon inssiä, kun limat oli 9mm ja rakkula 25mm kp 13. Niin ihan kotiyhdynnöillä tämä kierto. Lääkärin mukaan nyt on limat ja rakkulat ok, niin kuullemma jatketaan vielä pari kiertoa letroilla ja kotiyhdynnöillä..:unsure: Nyt menossa kp17/29, tämä on nyt 4. letrozol...
  6. J

    Inseminaatio 2015

    Heippa voisin nyt tännekkin liittyä! :) Elikkä itse olen 21v ja mies 23v, yritys aloitettu 3/2014. Hoidoissa aloitimme kunnallisella puolella alkuvuodesta, ja minulta löydettiin aivolisäkkeestä kysta ja kilppari arvot koholla, ja en luultavasti ovuloinut aiemmin normaalisti ollenkaan ja kierrot...
  7. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    sori tuli vahingossa toi peukku alaspäin... eikä sitä kai poistettua... :(
  8. J

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Minulle voi päivittää iäksi 21v :) Bongasin elämäni ensimmäisen ovulaation, nyt tässä kierrossa letrozol kp 3-7 ja pregnyl. Vihdoinkin kroppa alkaa pelaamaan. (y) Nyt kp 16/29-34.
  9. J

    Nuoret lapsettomat+lapsettomuushoidot

    Heippa, liityn mukaan :) Elikkä olen 21v ja mies 23v, lasta olemme yrittäneet 6/2014. kiertoni on 29-34pv. Alku vuodesta aloimme käydä lapsettomuus hoidoissa kunnallisella puolella. Mies on ok, vikaa ei ole löytynyt, mutta itse en ovuloi, ja todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, ja...
  10. J

    Clomittaret 2015

    no tänään alkoi sit vuoto elikkä kp1..
  11. J

    Clomittaret 2015

    No nyt ei oo ollut ollenkaan rintojen arkuutta niinkuin yleensä viikko ennen kuukautisia, mutta turvonneet ovat. Hieman menkkamaista painetta alavatsalla ja turvotusta.
  12. J

    Clomittaret 2015

    Moi, nyt kp 29/29-34 menossa, eilen tein testin ehkä tosi hailukka viiva tuli, mutta ajattelin odottaa vielä huomiseen.. takana ensimmäinen clomikierto :) odotukset korkealla. :love:
  13. J

    Clomittaret 2015

    Joo söin clomeja kp 3-7, niin kp 8 alkoi oireet ja todettiin:confused:
  14. J

    Clomittaret 2015

    Hieman nipistelee ja tuntuu vähän ikävältä menkkamaisilta kivuilta mutta ei se ollut niin paha kuin luulin. Nopeasti meni ohitte :)
  15. J

    Clomittaret 2015

    Tänään kävin munatorvienaukiolo tutkimuksessa ja auki ovat. Sain vielä tälle ja huomiselle päivälle gonal-f ruisketta. Perjantaina seurailemaan onko alkanut kypsymään, kuullemma ihan hyvältä näyttää tässä vaiheessa eli tänään 10/29-34kp menossa. Jos vihdoinkin rupeaisi uskomaan, että voi...
  16. J

    Clomittaret 2015

    Ensimmäinen clomi kuuri takana 8/29-34. Onko kellekkään tullut noista lääkkeistä virtsarakontulehdusta?:censored: Itse sain semmoisen vaivan.. :confused:
  17. J

    Clomittaret 2015

    Heippa liityn nyt mukaan tännekkin! :) Elikkä itse olen 21v ja mies 23v ya 3/2014. Eikä tärppiä ole käynyt..(n) Kierron päivät heittelevät 29-34pv. Hoidoissa olemme alkaneet käydä alkuvuodesta ja minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini arvo liian koholla. Mutta nyt syön...
  18. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Heippa ! :) Liityn nyt tällekkin palstalle. Elikka ikää itselläni on 21v ja mies 23v ya 3/2014.. Eikä tärppiä ole käynyt..(n) Kierron päivät heittelevät 29-34pv. Hoidoissa olemme alkaneet käydä alkuvuodesta ja minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini arvo liian koholla. Mutta...
  19. J

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Itselläni on ärtyvänsuolen oireyhtymä, jonka takia vatsa reistailee.. :sick: Joudun syömään laktoosittoman ja gluteenittoman ruokavalion mukaan.
  20. J

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Me olemme seurustelleet mieheni kanssa tällä hetkellä melkein 2,5 vuotta. Olimme olleet vuoden yhdessä kuin aloimme yrittämään lasta :) Molemmilla on haaveina tulla nuorena vanhemmiksi.:rolleyes:

Yhteistyössä