Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Voi Ruusannuppu :cry: , pahoittelut ja voimia!!
  2. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Kevlarsoul ja tsilinut. Se ruokasoodaan pissijä olin minä :LOL: – itseasiassa oon tehnyt tuon jo kaksi kertaa :ROFLMAO: . Itselläni molemmilla kerroilla hetken pienesti poreili ja sitten tuli vaahto pintaan. Eli ruokasoodaa kupin pohjalle, pissiä päälle ja katsotaan poreileeko tms. :cool: Jos...
  3. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Tervetuloa uusille! Ruusannupulla onkin jännät paikat odotella seuravaa ultraa.. kaksi vai kolme, hurjaa! :love: Eilen oli eka neuvola. Eipä siellä ihmeitä.. Tietojen ja perusjuttujen päivittelyä. Mulla muuten otettiin huomioon varhaisultrakäynti ja siellä annettu la! Olin ihan ihmeissäni kun...
  4. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    No huhhuh, MasuMyy. Aika törkeetä toimintaa! Tyttö vai poika? Ei ole vielä ainakaan mitään vahvaa oloa kumpi voisi olla tai edes kumpaa toivoisi. Molempia löytyy ennestään eli ei senkään puoleen mitään väliä. Halutaan kyllä sukupuoli tietää etukäteen, jos se vain ultrassa näkyy. Ihan vaan koska...
  5. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Ihanaa Mymmeli_Myy! :love: Varmasti aika huikea tunne kun tajuaa mitä ultraaja sanoo, ei välttämättä mee ihan heti perille :LOL:
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi Cristal3 :cry: , pahoittelut ja paljon paljon voimia! Tanja12, kyllä näkyy väriäkin testissä (y) Melindan viimeisimmässä olen myös jotain näkevinäni (y) Omaan napaan: siinä se nyt on :love: 20.7 pregnant 1-2 Oviksen mukaan laskettuna nyt dpo12 ja rv3+5, eli eikös tuo nyt ihan oikein...
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Viivat vahvistuu :love: Niin kummallinen olo, kun oli jo ajatellut ettei niitä viivoja ikinä tule. Päiväpissasta vain parin tunnin pidätyksellä: one step 10 ja 25 ja vielä ovistestikin, nyt siis ilmeisesti dpo 11. 19.7 päivä Mulla on muuten ovistesteistä kuvat usealta päivältä miten vahvistunut...
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos Theran, varovaisesti happy-fiiliskin täällä :) Toivotaan että vahvistuu ja pysyy (täälläkin näitä haamuja ennenkin saatu ja silti vuoto alkanut). Maanantaina digiä - nyt reissuun ja voipi olla että huomisaamuna ei testaamiset onnistu.
  9. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heip. Täällä yksi joka palstaa seuraillut pitkään, mutta fiilikset ollut sen verran plaah oman yrityksen tiimoilta ettei ole aiemmin tullut rekisteröityä. Reilusti yli kaksi vuotta menty ilman ehkäisyä ja siitä toinen puolisko jo astetta epätoivoisempaa yritystä. Tämä on yksi lempiketjuista...

Yhteistyössä