Hakutulokset

1. S

Uusia kavereita Vantaalta (itä)

30 vuotias olen minä. Meillä siis 1v10kk rinsessa jolla on liikuntavamma, mutta pää toimii kyllä ihan ikätasoisesti =)
  2. S

Missä päin rekolaa asutte?
  3. S

mikähän hymiö tohon ennen pilkkuu tuli..... =)
  4. S

Meille ei toi aika käy(neiti päikkäreillä), mutta jos muille käy niin järjestetään sitten uusi tapaaminen että mekin päästäis =)
  5. S

Herttuli: :wave: juu.
  6. S

Moikka :wave: Me asutaan korson vierumäessä. Tyttö 1v10kk,3 koiraa ja pyöriihän täällä nurkissa tuo ukkokultakin ;)
  7. S

Vantaa&Helsinki äidit

nostellaas taas tätä =)
  8. S

Vantaalta liikuntavammaisen lapsen vanhempia?

Kyllä me ollaan löydetty uusia tuttavuuksia netin kautta, mutta ajattelin että jos lisää ilmaantuisi =)
  9. S

Vantaalta liikuntavammaisen lapsen vanhempia?

Eli kirjoitteleeko täällä liikuntavammaisen lapsen vanhempia vantaalta? :wave:
  10. S

Vantaa&Helsinki äidit

Nosto :wave:
  11. S

Vantaa&Helsinki äidit

Nostetaas tätä taas =)
  12. S

Vantaa&Helsinki äidit

Me asutaan ihan lähellä siwaa ja ollaan oltu keinumassa siinä, mutta silloinkaan ei kukaan muu ole ollut siellä.
  13. S

Vantaa&Helsinki äidit

Muistinpas vihdoin ja viimein salasanani.... =) joten nyt voi minullekkin laittaa yv:tä jos joku haluaa(kirjoitin siis kerttu nimimerkillä)
  14. S

Paljonko teillä on lapsia ja eläimiä?

Meillä on 1 lapsi ja 3 koiraa
  15. S

G: Minkä rotuisia koiria teillä on?

Meiltä löytyy rottweilereitä kaksi uros 7.v. ja narttu 5.v. sekä bordeauxindoggi uros 4.v.
  16. S

Ennen la synnyttäneet

jospa ne kattoo että kuinka alhaalla vauvan pää on. Itse synnytin joskus 38 viikon tienoilla.Lääkäri sanoin,koska oli 27 viikosta auki 3cm ettei mene loppuun asti.Oli siinä vauvoilla kokoeroa kun meidän neiti oli 2 vk tavallaan etuaikainen ja huonekevarilla 2 vk yliaikainen.
  17. S

Alkoholin käytön rajat miehellä?

:'( hei miksi meitä on näin paljon!mä juuri eilen illalla itkin pääni kipeäksi saman asian takia."käväsen naapurissa" ja tunnin sisään oli kadonnut ukko toiselle kaverille."tulen kohta" sanottiin kun soitin.meni tunti,soitin uudelleen,"tulen kohta".odotan ja odotan,miksi,en ymmärrä.miestä ei...
  18. S

onko poikianne ympärileikattu

esm. esinahan ahtauden takia? meillä joudutaan leikkaamaan 3 vuotiaalta.. kauanko kestää parantua? ja miten hoiditte kotona? voi pojuparkaa :'(
  19. S

Halojaa Lappeenranta!

moi meni vastaaminen vähän myöhäseksi.sori.tää kone on miule aika uusi.en tiiä onks osotetta otan selvää ja palaan tänne päikkäreiden jälkeen tos 4n mais

Yhteistyössä