Hakutulokset

1. T

Tammikuun Tarrasukat 2018

Täällä odotellaan kolmatta lasta syntyväksi 2.1.18. Varhaisultrassa kävin pari viikko sitten. Eka neuvola tulossa torstaina.
  2. T

Plussa, nega vai viivapaikka?

Mä en kyllä sofi raskaustesteihin oo saanut mitään viivaa tai viivanpaikkaa jos on ollut negatiivinen. Itse tein toissa päivänä sofin raskausteatin tuli saman näköinen viiva kun sulla ja tein kans alku illasta. Tein samasta pissasta myös digin tuli raskaana 1-2vko. Tänään tei uuden sofin testin...
  3. T

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

@MamaToBeM laitettu viestiä fb ryhmästä
  4. T

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

Tänään tein hailakan haamun ja digillä raskaana 1-2 vko ❤ olen toukokuussa 30v täyttävä helsingistä. Minulla on entuudesta 2 poikaa 2v 8kk ja 10kk. Tämän uuden tulokkaan la olis 26.12 mutta epäilen että saattaa olla jopa muutamia päiviä myöhemminkin.
  5. T

Kolmannen kuumeilua <3

Tänään digitesti näytti raskaana 1-2 sekavissa tunnelmissa ollaan.
  6. T

Kolmannen kuumeilua <3

Moikka Liityn minäkin tänne kolmatta kuumeileviin. Täytän pian 30v ja tällä hetkellä on kaks poikaa 2v 8kk ja 10kk. Nyt on ensimmäinen kierto kun yritettiin ovulaation aikaa minkä bongasin tuossa to-pe. Mulla on tällä hetkellä tosi pitkä kierto. Eli ovulaatio oli kp 23. Katsotaan miten tässä...
  7. T

<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Laitoin myös viestiä fb ryhmään pääsystä.
  8. T

<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Mä liityn tänne mukaan. Tänään tehty positiivinen testi. Olen 28v. Toinen lapsi tulossa. Esikoinen 1v 1kk. Omien laskujen mukaan laskettuaika 11.6 mulla pitkä kierto. Joiden netti laskureiden mukaan 4.6
  9. T

**~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

Tänään tuli positiivinen raskaustesti. Oon niin onnellinen ❤
  10. T

**~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

Heippa hei Liityn mukaan tänne toista lasta kuumeileviin. Olen 28v ja mies 31v. Meillä on 1v1kk ikäinen poika. Imetyksen lopetin maaliskuussa ja ekat menkat tuli huuhtikuussa. Toisen yritys aloitettu elokuussa eli meillä on yk 2 käynnissä. Ovulaatio ihan näinä päivinä.

Yhteistyössä