Hakutulokset

  1. Merikki

    Tammikuiset 2022

    Meille ei tammikuista tulekaan. Varhaisultrassa ei ollut sykettä ja alkio oli kaksi viikkoa pienempi kuin pitäisi. Sain lähetteen sairaalaan ja viikkoa myöhemmin ei ollut kasvua tapahtunut, joten sain tyhjennyslääkkeet. Ekana päivänä tuli reilusti vuotoa, mutta sen jälkeen lähinnä menkkojen...
  2. Merikki

    Joulukuiset 2021

    Kävin tänään varmistusultrassa ja sikiössä ei ollut tapahtunut viikossa mitään kehitystä ja todettiin keskeytyneeksi keskenmenoksi. Sain valmistelevan lääkkeen heti sairaalalla ja sunnuntaina otan sitten tyhjennyslääkleen. Täytyy toivoa, ettei ole ihan kamalan kivulias operaatio. Olo on yhtä...
  3. Merikki

    Joulukuiset 2021

    Varhaisultrassa ei löytynyt sykettä ja alkio vastasi 2 viikkoa pienempää kuin mitä piti. Voi olla keskenmeno ellei sitten joku tosi myöhäinen hedelmöitys. Saan lähetteen sairaalaan lääkäriultraan missä tarkistetaan tilanne ja tarvittaessa annetaan tyhjennyslääkitys. Toivottavasti nopeasti saisi...
  4. Merikki

    Joulukuiset 2021

    Oon saanut pahoinvoinnin pysymään aika hyvin kurissa kun aamuisin syö jo sängyssä ja pötkötelee paljon ja pitkin päivää syö vähintään 2 tunnin välein jotain suolaista. Onneksi ei tarvi raahautua toimistolle, edellisissä raskauksissa oksensin melkein aina automatkan jälkeen. Varasin tälle illalle...
  5. Merikki

    Tammikuiset 2022

    Moikka! Tein keskiviikkona testin kun oli kummaa kuvotusta ilmoilla ja vahva plussa tupsahti. Laskettu aika olisi ehkä 31.12. mutta molemmat aiemmat raskaudet on menneet viikon pitkäksi, niin täytyy toivoa, että tämäkin ainakin päivän menisi yli ja päätyisi tammikuiseksi. Itsellä on joulukuussa...
  6. Merikki

    Joulukuiset 2021

    Pahoinvointi on hyökynyt tosissaan päälle. Aamu meni sängyssä makoillessa. Crackereitä heti suuhun kun herää ja aamupalan jälkeen vielä pötköttelemään. 11 maissa alkoi elämä voittaa. Mitähän ens viikon töistä tulee. Onneksi on etätyöt niin voi aamupäivät hoitaa sängystä. Mies varmaan joutuu...
  7. Merikki

    Joulukuiset 2021

    @Tirrinen viestiä laitettu
  8. Merikki

    Joulukuiset 2021

    Minua kiinnostaisi liittyä fb-ryhmään. Miten se tapahtuu?
  9. Merikki

    Joulukuiset 2021

    Hei kaikille! Tulin ilmoittautumaan uudeksi ehkä-joulukuiseksi. Tällä viikolla on alkanut tuntua pientä outoa kuvitusta, aloin muistelemaan, että koskahan mulla on ollut menkat ja en muistanut, että huhtikuussa olis ollut. Eilen sit testasin selkeän plussan. Tänään testasin digitestin kun...
  10. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Huomenna laskettu aika ja ei mitään merkkejä ilmassa. Meidän auto on rikki ja menossa vaihtoon. Saa nähdä tuleeko taksimatka synnärille vai ehditäänkö saada uusi auto tilalle. Yöt on mullakin yhtä kääntyilyä ja vessassa käyntiä selkäsäryn takia. Sairaalakassi on pakattu ja muutenkin suurin osa...
  11. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Pitkästä aikaa muistan tulla tänne päivittämään kuulumisia! Rakenneultrassa oli kaikki hyvin ja tyttö on tulossa! Oon ostellut röyhelölegsuja ja ommellut frillamekkoja vaikka oikeasti esikoisen jäljiltä olisi ollut aivan riittävästi unisex vaatetta jäljellä. Tuplarattaat ostin myös...
  12. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Facebookryhmästä: Pillipöllön aloittamassa ryhmässä on niin paljon porukkaa jo, että siihen ei valitettavasti mahdu lisää jäseniä. Kannattaa jonkun varmaan perustaa uusi ryhmä ja kerätä siihen kiinnostuneet. Tänään meni työpäivä aika hyvin, kun nukuin kohtuullisesti edeltävän yön. Tänä yönä ei...
  13. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Meillä oli np-ultra ja kaikki siinä hyvin. Seulan yhteistulosta ei omakannassa näkynyt vielä vaikka verikoearvot siellä olivat. Mies ei päässyt ultraan kun on niin selkäkipuinen. Häneltä leikattiin reilu vuosi sitten välilevynpullistuma ja sen jälkeen se on pari kertaa uusinut. Tympeä vaiva...
  14. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Kiitos marraskuun ketjusta! Mulla on taas ollu masentavan huono olo pari päivää. Mutta tänään illalla suoriuduin konserttiin ja oli kyllä ihana käydä vähän kodin ulkopuolella ja saada muutakin ajateltavaa kuin jatkuva etominen ja syöminen. Tosin oli konsertissakin pakko mutustaa eväsleipää...
  15. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Anteeksi, että valitan, mutta voisko tää pahoinvointi loppua? Oon oksentanut kohta 6 viikkoa, eli puolet raskaanaoloajasta. Oon niin kyllästynyt syömään koko ajan väkisin jotain ettei tulis paha olo. Kaikki ruoka kuvottaa ja osa meinaa tulla ulos. Sormet ja varpaat ristiin, että legendaarinen...
  16. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Mulla on taas ihan karmea olo, oksensin aamulla, koko ajan etkö ja mikään ei maistuisi. Esikoisesta tässä vaiheessa pahoinvointi oli jo Poissa, mutta valitettavasti tällä kertaa en ole niin onnekas. Yritän miettiä positiivisesti, että pahoinvointi on merkki hyvin etenevästä raskaudesta ja että...
  17. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Holpakka suuret pahoittelut. Me ollaan kerrottu mun vanhemmille ja pomolle jouduin pahoinvoinnin takia kertomaan. Mulla olis perjantaina parhaiden kaverien kanssa tyttöjen ilta, joten luultavasti kerron heille, vaikka muuten ajattelin, että vasta seulontatulosten jälkeen. Yhden ongelman...
  18. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Kristallli, mä tein tulevalle isälle isyyspakkauksen isänpäivälahjaksi esikoista odottaessa. Nyt olis tarkoitus tehdä isille ja taaperolle ja vauvalle samistelupaidat jos tokenen ajoissa ompelukuntoon. Ja Karjalaturnaukseen ostin lipun. Mulla alkaa ehkä olla pahin pahoinvointi ohi. Enää ei...
  19. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Tänään oksensin taas kun liian pitkä syöntiväli. Onneksi on viikonloppu ja huomenna saa nukkua ja pötköttää paljon. Oon värjänny edellisessä raskaudessa ehkä kerran hiuksia, vaaleita raitoja. Raidat on siitä hyvät, ettei väri mene päänahkaan ja juurikasvu ei näy niin pahasti. Influenssarokotteen...
  20. Merikki

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Tulkaa lokakuun ketjuun! https://kaksplus.fi/threads/toukokuun-toukat-2018-lokakuussa-3.2495373/

Yhteistyössä