Hakutulokset

  1. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    Mulla on samaa, nyt kun palas saikulta töihin ni ai että kun illat on menny tuskaillessa, ihan loppu ollut.. välillä itkua vääntäny. Varsinkin jalat niin muusia ettei seistä jaksais. Vois jo se äippäloma alkaa.. Mulla siskot järkkäs esikoisen odotuksessa vauvajuhlat. Nyt ei oo ollu puhetta...
  2. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    Jaaha ja osa hymiöistä katosi viestistä jonnekin :rolleyes::devil:
  3. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    Minäkin täällä! lueskelen kyllä viestejä, ei vaan ole tullut nyt kirjoitettua pitkään aikaan :oops: Onpas tosiaan aikamoinen uudistus nämä sivut. Voi hetki mennä totutellessa.. :cautious: Täällä nyt siis tilanne että saikulla ollaan. Katsotaan jos ensi viikolla pystyisi taas palailemaan...
  4. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    Mulla jääny ihan kokonaan tänne kirjoittelu! mutta siis meillä oli uudenvuodenaattona rakenneultra ja pienellä kaikki ok :love: meille olisi tulossa poika :love: istukka onkin sitten etuseinässä niin kuin esikoisen kohdalla vaikka np ultrassa kätilö niin väitti että takaseinässä on o_O joka...
  5. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    Aika samoja oireita täälläkin.. jatkuva ketutus, edelleen pahoinvointia (varsinkin jos alkaa enemmän yskittää niin voi olla varma että laatta lentää), väsymys, erilaiset kipuilut ja vihlaisut alavatsalla tai alapäässä, naama täynnä finnejä..näitä riittää :cautious: Tänään ilmoitin esimiehelle...
  6. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    Huh minä myönnän myös että viimeaikoina olen kyllä ollut aikamoinen kiukkupussi.. varsinkin töissä saa välillä kiristää kunnolla hampaita yhteen ettei ala keittää yli. Toivotaan että tästä alkais tasaantua.. tänään viikkoja 14+1 :love: Mä en ole vielä liikkeitä tuntenut :cautious: @taijas...
  7. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    Täällä oli myös nt- ultra tänään ja kaikki näytti olevan hyvin :love: pieni vastasi viikkoja 12+3 eli la pidettiin samana. Turvotusta oli 1,0. @addison mullakin istukka takana niin voisin uskoa että tuntisin liikkeitä aikaisemmin kuin esikoisesta.. siinä muistaakseni oli istukka edessä. Mulla...
  8. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    @Karvakorvat pahoittelut :( jaksamista sinulle. Eilen oli varhaisultra, kaikki näytti olevan ok! Pieni sydän siellä sykki ja alkio vastasi viikkoja 7+0 :love:. LA siirtyi siis 22.5. Täällä oireina pahoinvointi, pitää olla jatkuvasti syömässä jotain. Ja kamala väsymys :sleep:
  9. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    Tervetuloa uudet! :) Minutkin voisi tuohon listalle lisätä: satsuma13/26.v/2.lapsi/la 20.5. Nyt on varhaisultra varattu! Viikot olisi silloin 7+5 :love: Äh jumittaako muilla kaksplus?? mulla ainakin puhelimella niin ettei meinaa kirjottamisesta tulla mitää
  10. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    @Haavejuttu voei! olen pahoillani :cry: voimia hirmusesti
  11. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    Epätietoisuus on ihan kamalaa :( jaksamista<3 mullakin kyllä kokemusta, että aamupissasta tullut haaleampia viivoja, kuin myöhemmin päivällä, vaikka siitä suositellaan alussa testin tekemistä (n) tuliko digit tänään?
  12. satsuma13

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kaikille onnitteluista! :love: @StellaMom 13 dpo tämä testi :) @Purrri toukokuinen :), laskurin mukaan la olisi 20.5.2020
  13. satsuma13

    Toukokuiset 2020

    Moikka kaikille! Täällä yksi sunnuntaina haalean plussan tehnyt liittyisi mukaan :) tänään dpo 13 testi tämän näköinen :love: Laskurin mukaan LA olisi 20.5.2020. Menkkajomotuksia ollut alavatsalla säännöllisesti, muita oireita ei vielä oikeastaan ole ilmaantunut.. ajateltiin kyllä...
  14. satsuma13

    Haaveena vauva 2020

    Tämän aamun testi :love: Ehkä uskallan pikkuhiljaa siirtyä tuonne plussanneiden puolelle. Oikeastaan ainoana oireena tällä hetkellä menkkamaiset kivut, välillä aika kovaakin jomottaa.. varmasti käyn välillä lueskelemassa teidän kuulumisia! Ja tulen sitten takaisin tänne, jos tässä huonosti...
  15. satsuma13

    Haaveena vauva 2020

    @kukapakuka voi itku :( nyt levon kannalta, voimia! Tämän päivän apteekin ultra, dpo 11 tänään. Vähän se on vahvistunut omaan silmään.. :love: vielä ei uskalla kuitenkaan kauheasti iloita kun heinäkuussa oli kemiallinen ja sitten yksi tuulimunakin takana :unsure:
  16. satsuma13

    Haaveena vauva 2020

    Hui näkyyhän se :love: https://aijaa.com/65D0TA Nyt kyllä jännittää, laskin että olisi dpo 10 tänään!
  17. satsuma13

    Haaveena vauva 2020

    Täällä tänä aamuna pc antoi jonkun ihan hailakan toisen viivan, väristä en oo varma enkä sitä kuvaankaan saanut napattua.. antaako pc nykyään viivanpaikkoja? (n) oon niitä käyttänyt enkä muistaakseni ole aikaisemmin huomannut tällaista. Nyt jännittää :love: ajattelin hakea apteekista jonkun...
  18. satsuma13

    Haaveena vauva 2020

    @Haavejuttu ihanaa, onnittelut! Ja myös muille plussanneille! :love: Tänne ei ihmeempiä, pientä alavatsan vihlontaa ollut. Ens ti pitäs menkat alkaa, aattelin jos viikonloppuna testais..tai jos ei muita kummempia oireita ilmaannu niin voi olla että jään kiltisti odottelemaan menkkoja (n):)
  19. satsuma13

    Haaveena vauva 2020

    Heissan! Oi että onnittelut plussanneille! Ihana että tullut taas useampi sitten viime käynnin täällä :love: Mulla siis tilanne että ei pitänyt tikutella ovista tässä(kään) kierrossa mutta tänään pientä vihlontaa vas.alavatsassa ja hetken mielijohteesta päädyinkin sitten testailemaan.. eipä se...
  20. satsuma13

    Haaveena vauva 2020

    Heipähei Ollut elämässä taas aikamoista hässäkkää, niin ei ole tullut kirjoiteltua tänne.. oon kyllä käynyt välillä lueskelemassa ketjua, tosi aktiivista keskustelua täällä! Ei oikein pysy mukana kaikkien tapahtumissa :D jokunen plussakin tullut, onnittelut heille! :love: Mulle voisi tänään...

Yhteistyössä