Hakutulokset

1. V

Ei torttukuvia enää postilaatikkooni, kiitos.

Torttu täällä päin ainakin tarkoittaa paskaa eikä pillua.
  2. V

Mistä ihmeestä kaivatte tällaisia urveloita?

:poop::poop::poop:
  3. V

Saako sekaantua ystävän exään?

Ensinnäkin se mies ei ole ystäväsi exä vaan yhden illan hoito. Toisekseen ystävälläsi ei ole mitään perusteita suuttua sulle siitä, että pidät mieheen yhteyttä. Ei ystäväsi sitä miestä omista. Kolmanneksi tämä sun paras ystävä on oikeasti "ystävä". Todella vittumaisen oloinen ja itsekäs kun...
  4. V

Kihlautuminen ilman avioitumisen aietta

Siis mitä väliä. Oikeasti. Ei vaikuta sun elämääsi millään tavalla vaikka joku sanoisikin olevansa kihloissa, mutta ei ole aikeissa mennä naimisiin. Jokainen voisi huolehtia omasta parisuhteestaan eikä keskittyä määrittelemään ja määräämään muiden parisuhteita.
  5. V

Onko teillä kenelläkään katossänkyä?

En nyt kaipaa mielipiteitä ja ilkeilyä siitä, että sellainen on kamala vaan haluan kuulla onko joillakin sellainen sänky. Linkissä on nyt vain joku tuollainen esimerkiksi eikä se välttämättä tarvitse olla juuri tuollainen...
  6. V

Kihlautuminen ilman avioitumisen aietta

Mun mielestä hassua sanoa avoliittoa seurusteluksi koska se on kuitenkin sen verran isompi asia kuin pelkkä seurustelu. Mä olen kyllä täysin sitoutunut avoliitossakin eikä se ole mulle mitään takaportin auki pitämistä. Mä siis kirjoitin tähän ketjuun aiemmin harmaana nimimerkillä vierailijaaz.

Yhteistyössä