Hakutulokset

  1. Nonna-79

    Rs-virus lapsella.

    ovat jo parantuneet =) Yskää vain enää. Eihän tota sairastelua kestänyt kui 2 viikoa :D
  2. Nonna-79

    Rs-virus lapsella.

    MEILLÄ AUTTOI VENTOLINE TOSI HYVIN PIENELLE =)
  3. Nonna-79

    Rs-virus lapsella.

    Meillä testattiin molemmat tytöt ja sen perusteella rs ihan selkeesti. Onneks antoivat reseptillä tuota Ventolinea niin saadaan sitä tytöille antaa yöksi. Täälläkin päin se riippuu kyllä kuka lääkäri ottaa vastaan...
  4. Nonna-79

    Rs-virus lapsella.

    Onko jonkin lapsella todettu tämä virus? Olen paljon lukenut ja tuntuu että ihmiset sitä vähättelee--> "sehän on vain normaali flunssa" jne. Meillä tällä hetkellä 1&3 v tytöt tuon viruksen kourissa eikä mun mielestä ole normaali flunssaa. Meillä 1v meinas tukehtua omaan limaan ja lähellä oli...
  5. Nonna-79

    Rs-virus lapsella.

    Onko jonkin lapsella todettu tämä virus? Olen paljon lukenut ja tuntuu että ihmiset sitä vähättelee--> "sehän on vain normaali flunssa" jne. Meillä tällä hetkellä 1&3 v tytöt tuon viruksen kourissa eikä mun mielestä ole normaali flunssaa. Meillä 1v meinas tukehtua omaan limaan ja lähellä oli...
  6. Nonna-79

    Neuvoja/kokemuksia.

    Rv 37+1 Voiko nää olla myös jotain supistuksia? Maha menee pikkuisen kovalle ja tuntuu vähän ilkeelle. Samalla menee kuuma aalto päästä varpaisiin :o Kestää aina jonkin aikaa. Paikat olleet jonkin aikaa 2cm auki, 2cm kanavaa jäljellä. Ja sitten ennakoivista supistuksista: Voiko siitä...
  7. Nonna-79

    Synnytystä ennakoivia merkkejä?

    Onko muut kuulleet että se vois olla yks merkki kun maha ihan vetelällä ja kuralla?
  8. Nonna-79

    Synnytystä ennakoivia merkkejä?

    :attn: :attn:
  9. Nonna-79

    Synnytystä ennakoivia merkkejä?

    Siis sellaisia kun itse synnytys ei ole vielä käynnissä vaan lähellä?
  10. Nonna-79

    Osaako kukaan sanoa?

    :attn:
  11. Nonna-79

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Rv 35+5 menossa. Vauva raivotarjonnassa. Pää ihan matalalla ja pää tuntuu kalvoissa. Kohdunsuu 2cm auki, kanavaa jäljellä 2,5cm ja pehmeä. Kävellessä tuntuu kovia vihlaisuja ja kävelen kuin ankka :D Mitä nää vihlaisut on? Mitä meinaa kun vauvan pää kalvoissa jo kii ihan alhaalla? Mulla...
  12. Nonna-79

    Osaako kukaan sanoa?

    Mulla olis 38+0 vissiin käynnistys ison vauvan koon vuoksi mutta tänään neukus ja eilen lääkäris sanoivat että hetki voi olla mikä tahansa ja terkka ei uskonut että tulen ens viikon neukkukäynnille :whistle:
  13. Nonna-79

    Osaako kukaan sanoa?

    Rv 35+5 menossa. Vauva raivotarjonnassa. Pää ihan matalalla ja pää tuntuu kalvoissa. Kohdunsuu 2cm auki, kanavaa jäljellä 2,5cm ja pehmeä. Kävellessä tuntuu kovia vihlaisuja ja kävelen kuin ankka :D Mitä nää vihlaisut on? Mitä meinaa kun vauvan pää kalvoissa jo kii ihan alhaalla? Mulla...
  14. Nonna-79

    Joulumasuille 2008 perustettu kerho!

    :attn: vielä mahtuu porukkaa =)
  15. Nonna-79

    Joulumasuille 2008 perustettu kerho!

    :attn: :D
  16. Nonna-79

    Joulumasuille 2008 perustettu kerho!

    Nostetaan hieman :) :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
  17. Nonna-79

    Joulumasuille 2008 perustettu kerho!

    :attn: :attn: :attn: :attn:

Yhteistyössä