Hakutulokset

1. S

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Nyytikkii munkin pakko ihmetellä sun miestä, ihana :D Tuntuu et miehet on just sellasia et ne tarvii aikaa pohtia asioita omassa päässään ja sit kun se asia on tarpeeks haudottu, niin ne on ihan täysillä mukana! Koskee muitakin kun tätä asiaa. Hei mikäs tuo womanlog on? Mä en tajua kun ei...
  2. S

Yleinen kysymys, onks teillä toi vauvakuume sellanen miehen kans yhteinen juttu, joka on syntyny yhteisestä päätöksestä yrittää lasta? Vai onko jompi kumpi ollu se kuumeilija ja toista pitäny sitten suostutella? :) Mulla nyt niitten omien laskujen pohjalta dpo 17 (jos nyt osaan laskea ja...
  3. S

Kiitos Nyytikki vastauksesta! :) Mä tiedän kyllä et ois mahotonta tulla raskaaks jos kaikki meni niinku oletin, sen takia ilman ehkäisyä uskallettiinkin olla kun ei pitäny olla mitään riskiä. Tuntuu vaan että jotain outoa tässä on, jos ovis ois ollu kp20, niin johan nyt siitä on jo 16pvää.. Että...
  4. S

Moikka kaikki! Jännittää jo pelkästään kirjottaa tänne. Mulla on vauvakuume hiipiny viimesen vuoden aikana vähitellen, välillä sitä on enemmän ja välillä vähemmän. Oon aika järkiperänen ihminen ja pyrkiny koko ajan miettimään että onko tää ohimenevää ja onko varmasti oikee aika vielä. Noh, oon...

Yhteistyössä