Hakutulokset

  1. V

    Kuinka hoidatte vauvojen flunssa oireita

    Mutta antaa olla itse tiedän mitä teen en enää koskaan kysy täältä mitään . Täällä on vaan hippejä
  2. V

    Kuinka hoidatte vauvojen flunssa oireita

    En anna turhaan. Vain tarvittaessa. Ja niin on tehtävä ilmoitus myös lääkäreistä jotka on antaneet tähän luvan. Ei siis voi luottaa neuvolaan. Panadol on 3kk iästä eteenpäin
  3. V

    Kuinka hoidatte vauvojen flunssa oireita

    Saanen muuten huomauttaa että en kysellyt lääketieteellisiä konsultaatioita vaan vinkkejä muilta vanhemmilta että kuinka olette hoitaneet vauvojenne flunssaa. Ja on sitä niitäkin jotka eivät anna lääkettä lapsilleen vaikka voisi olla aiheellistaki . mutta olen saanut kuitenkin hoidettua...
  4. V

    Kuinka hoidatte vauvojen flunssa oireita

    Tämä äiti kyllä kysyi ihan sieltä lasten lääkäriltä ja neuvolasta hoito ohjeita . Ha panadolia sanottiin että saa antaa ... Ei ole kuumetta mutta vauva ei kunnolla syö kun on yskä ja nuha. Ja mitään lastensuojeluilmoitusta ei myöskään tehneet
  5. V

    Kuinka hoidatte vauvojen flunssa oireita

    Hei. Kiitos paljon kannustavasta kommentista tällä jaksan hoitaa kipeää lasta entistä paremmin :)
  6. V

    Kuinka hoidatte vauvojen flunssa oireita

    Ok tuota pitää kokeilla
  7. V

    Kuinka hoidatte vauvojen flunssa oireita

    Niin minä en imetä
  8. V

    Kuinka hoidatte vauvojen flunssa oireita

    Ihmetyttää jos kysyy ihan vaan vinkkejä siihen kuinka saada vauva nukkumaan kun on kipeä. Flunssa on ja Korva tulehdus todettu lastenlääkäri Tutki ja antoi kuurin. Ja tosiaan uudelleen vein näytille sanoivat Anna kipulääke tarvittaessa, että vauva saa syötyä. Siksi olen antanut pariin otteeseen...
  9. V

    Kuinka hoidatte vauvojen flunssa oireita

    Ihan on antibiootilla hoidettu korvatulehdusta ja lääkäriltä saatu neuvoksi se että antaa panadolia kipuun nyt kahtena päivänä. Ja jos joku vielä ihmettelee niin panadolia saa antaa kun on yli 3kk vauva ja yli 5kg. Soseet aloitettu ihan neuvolan ohjeen mukaan. Ja sängyn pääty korotettu sekä...
  10. V

    Kuinka hoidatte vauvojen flunssa oireita

    Kuinka hoidatte alle 1v flunssaa. Kurkkukipua, tukkoista nenää ja siitä aiheutuvaa syömättömyyttä ja huonosti nukuttuja öitä? Ja kauanko oireet kestäneet? 4kk vauva nyt pari viikkoa ollut enemmä ja vähemmän kipeä. Korva tulehdus takana ja nyt kurkku ilmeisesti kipeä. Ei huoli pulloa kuin...
  11. V

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei. Täällä olisi yksi joka varovasti ilmoittautuu. Ikää 28 ja 4 lasta löytyy ennestään. 11v 6v 5v ja 3v. Yrityksissä olisi vielä viides.

Yhteistyössä