Hakutulokset

  1. Anette92

    Mitä mieltä olette olleet Pamperin new baby 2-vaipoista?

    Haluaisin kuulla käyttäjien mielipiteitä ko. vaipoista. Päiväkäytössä olen erittäin tyytyväinen, mutta yöaikaan imuteho ei ole riittävä. Osaisko, joku suositella jotain toista mallia. Meillä vauva nyt reilu kuukauden ikäinen :)
  2. Anette92

    Pampers ja Kaksplus.fi kysyy: Ovatko Pampers-vaipat mielestäsi helppo pukea ja riisua?

    Meillä ollut reilu kuukauden ikäisellä tytöllä new baby 2-teippivaipat käytössä. Teippivaippojen käyttö on minun mielestäni äärettömän helppoa. Vauva kuitenkin tykkää potkia vaipan vaihdon yhteydessä niin ajatus housuvaipoista kuulostaa aika hankalalle. Vyötärön kohdalta nämä testivaipat istuu...
  3. Anette92

    Pampers ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko ollut tyytyväinen Pampers-vaippojen imukykyyn?

    Päivisin imykyky on ollut riittävän hyvä new baby 2-vaipoissa. Öisin taas, kun vaipan vaihtoväli on paljon harvempi kuin päivisin, niin vaippa turpoaa melkoisesti ja housut ovat kosteat. Meidän vauvalla on todella herkkä vatsa ja kakkaa tulee aika paljon niin useimmiten öisin kakka tursuaa ulos...
  4. Anette92

    Pampers ja Kaksplus.fi kysyy: Mikä on mielestäsi tärkein ominaisuus vaipassa?

    Komppaan aika paljon edellisiä vastauksia eli imukyky ehdottomasti ja se, että vauvan iho pysyy hyvässä kunnossa. Vaippojen pitää tuntua vauvasta mukavalle vaikka liikuisikin paljon. Hankaumat yms. ovat helposti todella kipeitä ja tekevät vauvasta kiukkuisen.
  5. Anette92

    Suosittelisitko Pampers-vaippoja muillekin?

    Itse ainakin suosittelisin ja jatkossakin käytetään samoja vaippoja :) alkuun meillä oli käytössä muumivaippoja, mutta vaipat hankasivat ja aiheuttivat punotusta. Sit, kun otettiin nämä new baby 2-vaipat käyttöön niin "oireet" hävisivät :)
  6. Anette92

    Pampers ja Kaksplus.fi kysyy: Miten Pampers-vaipat istuvat lapsellesi?

    Meidän tyttö on todella siro ja pienikokoinen niin new baby 2- vaipat ei istunut ihan täydellisesti vaan jalkojen väliin jäi semmoinen iso "möhkäle". Mielestäni se ei kuitenkaan näin pienellä vauvalla haitannut, kun ei kuitenkaan niin paljoa vielä liiku. Muuten vaipat istuvat mukavasti esim...
  7. Anette92

    Lapsiperheet testaavat Pampers-vaippoja. Tervetuloa seuraamaan testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Moikka! itse tänne viime tingassa näköjään liityn :D tosiaan täällä Pampersin new baby 2-vaipppoja on testaillut nyt kuukauden ikäinen vauva... Plussaa täytyy kyl ensimmäisen lapsen äitinä antaa tosta keltaisesta merkkiviivasta vaipassa, joka muuttuu vihreäksi jos vauva on pissinyt. Helpottaa...

Yhteistyössä