Hakutulokset

  1. K

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Moikka! Vielkö mahtuisi mukaan? Mulle olisi tulossa kolmas lapsi, laskettu aika 23.7. Asun HUS-alueella. Ekassa ultrassa käyty, ja siellä kaikki hyvin, niin nyt uskaltautuisi tännekin liittyä :) Alkuraskaus oli ihan tuskaa, oksentelua ja pahoinvointia 24/7, ja lisäksi todella voimakasta...
  2. K

    Elokuu 2017

    Ainiin ja faceryhmä kiinnostaa. Toki olen aika skeptinen vielä raskauden suhteen, vaikkei km-historiaa tai muuta. Mutta jotenkin peruspessimisti :D Mutta laitan siis yksityisviestiä kiiltokuvalle! Ollaan kyllä miehen kanssa kerrottu jo vähän kaikille, mies kertoi heti äidilleen ja...
  3. K

    Elokuu 2017

    Voisin ilmoittautua mukaan! :) Nyt olisi suunnilleen 6+3 päivät. Pahoinvointia on, mutta ei kuitenkaan oksentelua. Ruoka ei vaan maistu ja ajatuskin etoo. Väsymystä myös, eikä siihen auta useat yöheräilyt joko huutavan kissan tai reilu vuoden ikäisen taaperon takia. Eli tiedot: 21.8 / kitska /...
  4. K

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Toukokuu*

    Vieläkös tänne mahtuu mukaan? Olen 26v ensimmäistään odottava, ja laskettuaika olisi 1.10, juuri ja juuri siis lokakuun lapsonen olisi, mikäli vain aikataulussa pysyy :) Jännittänyt oikeastaan koko raskauden (varsinkin sen ensimmäisen kolmanneksen), että sujuukohan kaikki hyvin. Mutta...

Yhteistyössä