Hakutulokset

  1. P

    Mihin lapsettomuustutkimuksiin??

    Voisitteko kokeneemmat kertoa, miten olette hakeutuneet lapsettomuustutkimuksiin? Sain paikallisesta terveyskeskuksesta kuukauden päähän ajan jollekin virolaiselle yleislääkärille ja mieli ei tekisi yhtään mennä hänelle. Enkä jaksaisi enää viivästyttää tutkimusten aloitusta yhtään, kun yritystä...
  2. P

    11-v yksin

    Olen yksinhuoltaja ja poika täyttää syksyllä 12-v, menee siis kuudennelle luokalle. Minä vaihdoin työpaikkaa jossa joka toinen viikko iltavuoroa. 14.00-22.00 Voiko poika olla yksin tämän ajan? Vai mitenkä järjestäisin hoitajan tai perään katsojan? Sukulaisia ei paikkakunnalla ole ja kavereillakn...
  3. P

    Palokka

    Heippa Palokan äidit! Jos haluatte ystävää ja leikki kaveria lapsille.Täällä kaipailisi äiti ja melkein kaksi vuotias lapsi ystäviä.
  4. P

    Munasarjakysta? Kokemuksia?

    kokemuksia kaipaisin. onko tarkkailussa, onko leikattu tai tyhjennetty? mitä vaan aiheeseen liittyvää kaipaisin, kiitos
  5. P

    5-vuotiaan hikoilu

    Onko kokemuksia 5-vuotiaiden hikoilusta, normaalia vai syytä huoleen?!
  6. P

    Ora tuplat

    Hei! Ihastuin noihin tupliin tilavuuden takia (vrt Brion molemmat mallit, Emmaljungia ei meille tule kun yksösten kanssa ollut todella paljon ongelmia = oisko maanantai kappale?) ja hyvien säätöominaisuuksien takia! Kertokaahan kokemuksianne Ora tuplien omistajat! Oletteko katuneet noin 700e...
  7. P

    Kevyt suolainen piirakkapohja

    Oliskos jollakin tarjolla kevyen suolaisen piirakkapohjan ohjetta? Minulla oli joskus semmoinen, johon tuli vain niukasti rasvaa ja esim kaurahiutaleita, mutten löydä mistään. Kiitos!
  8. P

    Brio Doublewavet Twinette vai Orat

    Heippa! Joko kellään kokemuksia näistä uusista tuplista? Mietin näiden uusien ja Twinettien välillä, vaihtoehtona myös Ora Land.
  9. P

    Munasolujen luovutus

    Olen kiinnostunut munasoljuen lahjoittamisesta. Olen kuullut että niistä on kova pula. Kuinka kauan nykyään joutuu niitä haluava odottamaan? Tuleeko esim. minun luovutetut munasolut vain yhdelle vai useammalle vastaanottajalle?
  10. P

    tälläkin palstalla kyselisin

    Kysyisin liikunnallisilta maamoilta, että milloin olette uskaltaneet kuntoilun aloittaa synnytksen jälkeen? Itse en kauaa malttanut odottaa, vaan kahden viikon kuluttua synnytyksestä aloin jo reippailla kävelylenkeillä, salilla ja lihaskuntotunneilla. Luonnollisesti kevyemmillä painoilla, kuin...
  11. P

    Liikunnasta

    Kysyisin liikunnallisilta maamoilta, että milloin olette uskaltaneet kuntoilun aloittaa synnytksen jälkeen? Itse en kauaa malttanut odottaa, vaan kahden viikon kuluttua synnytyksestä aloin jo reippailla kävelylenkeillä, salilla ja lihaskuntotunneilla. Luonnollisesti kevyemmillä painoilla, kuin...
  12. P

    Meitä kuullaan!

    En halua tuputtaa, mutta voin vain kertoa, että ei ole niin suurta tai niin pientä asiaa, etteikö Jumala kuulis meidän huutoamme ja auttais. Oon saanu kokea sen omassa elämässä et se on totta. Raamatun lupaukset on kaikki totta ja toimivat tänäkipäivänä. " Minä johdatan heitä kun he kulkevat...

Yhteistyössä