Hakutulokset

1. N

Syyskuiset 2020

Ihana kuulla että suurella todennäköisyydellä vatsassa on kaikki hyvin vuodosta huolimatta ja ihana kun teidän paikkakunnalla pidetään noin hyvää huolta. :) Täällä pohjois-pohjanmaalla ei ole kuulema kaupungilla resursseja käyttää rahaa tämmöiseen "turhuuteen". Itse kuitenkin kovin mielellään...
  2. N

Syyskuiset 2020

Esikoisesta tuli aina kun olisi tavallisesti ollut kuukautiset. Ensimmäiset "kuukautiset" kesti muistaakseni 16pv ja siitä tasaisesti lyhenivät niin että viimeiset jotka olivat joskus 24viikolla kestivät 2päivää. Kuopuksessa taas taisi olla kerran joku hassu vuoto ja olin silloin kauhuissani...
  3. N

Syyskuiset 2020

Todella hyvät arvot! Itse soitin tänään vuotoineni neuvolaan, ei saa ultraan eikä edes verikokeisiin aikaa. Selviää kuulema sitten rv12-13 ultrassa. Täytyy varata siis varhaisultraan aika niin ei tarvi kahta kuukautta jännittää. Vaikka tavallaan tiedän kaiken olevan hyvin, kun aiemminkin...
  4. N

Syyskuiset 2020

Ilmottaudun myös vähän varovasti mukaan. 27päivä tuli ensimmäinen selvä viiva josta vahvistunut tasaisesti. Kuukautiset tuli niukkoina raskaudesta huolimatta, kuten esikoisestakin, mutta kyllä aiheuttaa huolta vaikka onnistuneesta raskaudestakin vuotojen kanssa on kokemusta. Tiistaina soitan...
  5. N

Kesäkuiset

Mutkin voi lisätä listalle vaikka la luultavasti muuttuu johonkin suuntaan :) Nannal/5.6/toinen/OYS
  6. N

Kesäkuiset

Täällä myös yksi perjantaina plussannut, viivat tummuu mutta vielä jään listalta ja facesta pois siihen saakka kunnes ollaan varmemmilla vesillä. Toista lasta siis odotellaan saapuvaksi ja la olisi kuukautisista 7.6, mutta tuntuu hullulta että olisin plussannut jo 3+1 ehkä osoittautuu ultrassa...
  7. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Vielä eilisen ja tämän aamun vertailu, hyvin vahvistuu. En muista että edellisestä ois näin hyvin ja tasasesti tummunu joten oon aika innoissaan vaikka vähän pelottaakin jos jotain käy. http://aijaa.com/8AbhdR
  8. N

Ei kannata vielä vaipua epätoivoon stindepinde, mulla tuli menkat ensimmäisessä raskaudessa yli puoleen väliin saakka. Ensimmäiset menkat alko ajallaan ja kesti muistaakseni 12pv, välillä tuli paljon mutta enimmäkseen vuoto oli vähäistä. :) ja vatsakivut kuuluu raskauteen kun suuri mullistus...
  9. N

Kyllä minnillä jotain pikkipikkiriikkistä näkyy ja punottaa, nyt vaan toivotaan että vahvistuu. Tämän aamun testi. http://aijaa.com/i6uSLD
  10. N

Tämän aamun testit. Ostin eilen rfsu:ta vertailuksi antaako se mitään ja antaahan ne molemmat. <3 tänään dpo 10. http://aijaa.com/OrdwZw
  11. N

Onnea paljon untuva! Mun kokemuksella ensimmäisestä raskaudesta nuo erittäin herkät ei antaneet missään vaiheessa juurikaan haamua kummempaa kun taas apteekin puikkotestit jotka ei ollut niin herkkiä antoi kunnon viivoja, samoin marketista ostetut puikkotestit.
  12. N

Mun mielestä untuvalla on kyllä selkeä viiva! Väristä en valitettavasti ole varma. Pitkään teitä taistalta seuranneena uskaltaudun näyttämään ensimmäisen oman testin teille arvioitaviksi. Testi on sofi ja tiedän että se antaa helposti viivanpaikkoja, kysynkin onko tämä viivanpaikka vai haamu...
  13. N

Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

Memmmyn vastaus tuolla aikaisemmin taisi olla tsilinutille, kun meillä ei lapsia ennestään ole niin ei tarvi niille paikkaa ultran ajaksi keksiäkkään. Tänään käyty ultrassa ja kaikki oli paremmin kuin hyvin, pikkuinen oiko raajojaan ja esitteli sormiaan<3 laitan tänään varmaan viestiä...
  14. N

Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

Oon näköjään jotenki tuplaten päivittyny tuonne listalle, 8.3 sekä 12.3? Korjauksena siis nuo voi poistaa ja tilalle 8.3 Nannal/20v/1. Lapsi/ - Tämän viikon lopussa nt-ultra niin sen jälkeen uskaltaudun tuonne fb-ryhmään. Kiva kun tehtiin uusi! :)
  15. N

Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

Mäkin mielummin semmoiseen pienempään ryhmään liittyisin jossa porukkaa vaan tästä ryhmän listalta, eikä niin että kaikilta palstoilta. :/ tuo noin 90 henkee tosiaan jo aika paljon. :) mäkin kun halusin varmempia viikkoja odotella, liityn kyllä siihen pieneen ryhmään jos joku sellaisen meille luo :)
  16. N

Hei mites sinne fb-ryhmään liityttiin? Kenelle piti laittaa viestiä? :) Mäkin voisin liittyä jo sinne puolelle ku alkaa viikot edetä :) Mun tiedot näyttää olevan vähä hassusti (päivissä 12.3 ja 8.3) tuolla niin korjaisin vielä 8.3/Nannal/20v/1. Lapsi/ -
  17. N

Ultrassa kaikki hyvin! Pikkuinen oli kasvanut hyvin ja oli jo 2cm mittainen, sydän sykki vimmatusti ❤ äitin ja isin pieni rakas❤
  18. N

Raparperimehu kävin ultrassa kun luulin viikkoja olevan 6+5, ultrattiin vatsan päältä ja ultran mukaan vastasi viikkoja 6+1. Kuva oli tosi rakeinen eli uskon laitteen olleen melko vanha/huono, mutta syke näkyi selkeästi. Tosin olen todella hoikka ja rakko oli aivan täynnä jotka varmaan auttoivat...
  19. N

Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Meillä on täällä semmonen yhden ihmisen pyörittämä yksityinen neuvola joka ultraa myös viikonloppuisin :)
  20. N

Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Juuri ar-ultrasta tultu. Meidän pieni nuppu löytyi vahvan hienon sykkeen kanssa❤ laskettuaika siirtyi 12.3 :) Voi tätä onnellisuutta ❤

Yhteistyössä