Hakutulokset

  1. S

    Toukokuiset2022

    Meillä oli tänään nt-ultra ja siellä kaveri pötkötteli hyvinvoivana. Kai kohta voisi kertoa jo tulevalle isosiskolle vauvasta..
  2. S

    Toukokuiset2022

    Juuri kun eilen tänne kirjoitin etten saa sykettä kuulumaan niin nyt sitten sainkin! Hetken etsimisen jälkeen löytyivät oikein selvästi, menivät siellä 170-175 välillä. Meinasi ihan itku tulla kun viimein löytyivät.
  3. S

    Toukokuiset2022

    Täällä on käyty myös ekassa neuvolassa kuun alussa täyttelemässä vain papereita. Nt-ultra olisi 3.11. Viikonlopun jälkeen on raskausoireet hävinneet kokonaan mutta se taitaa olla ihan yleistä näillä viikoilla (nyt 11+0). Ostin pariviikkoa sitten dollarin mutta en ole sillä kyllä onnistunut vielä...
  4. S

    Toukokuiset2022

    Täällä on nyt monta päivää putkeen ollut huono olo aamusta iltaan.. Samalla myös vähän väliä ihan järkyttävä nälkä mutta niin huono olo ettei haluaisi syödä yhtään mitään.. Kiva olla töissä kun tekisi vain mieli maata jossain ja nälkä tulee taukojen välissä vaikka tauoilla söisi kuinka paljon.
  5. S

    Toukokuiset2022

    Onpa kiva!
  6. S

    Toukokuiset2022

    Hei vain kaikki! Täällä myös yksi viime viikolla plussannut, laskettuaika laskureiden mukaan olisi 16.5. Toinen lapsi olisi tulossa, esikoinen täyttää kohta jo 6 vuotta. Yritystä on takana aikalailla vuosi ja Kesäkuussa raskaus päättyi aikalailla heti plussan jälkeen. Siksi nyt jännittääkin...
  7. S

    Maito ei heru

    Tänään ihan yhtäkkiä loppui toisesta rinnasta maidon tulo... Rinnassa on pari isoa ja kipeää pattia, eli maitoa on, mutta mitään en saa tulemaan siitä ulos! Toinen rinta heru normaalisti. Miten saan tuon toisen tyhjennettyä? On niin kipeä kun maito on jumissa...
  8. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Sinne vaan facebook-ryhmään meidän kanssa kaikki halukkaat :) Mulle on nyt tullut jotenkin ihan yhtäkkiä kauhea into sisustaa vauvan huonetta :D Verhokangas käytiin ostamassa ja tänään ompelin ne ja ripustin. On sellaista vaaleaa satiinia, ainut vaan että nuo näköjään menevät ryppyyn tosi...
  9. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Kelajutut hoidettu, kuulemma mennään ihan sen 2013 vuoden mukaan... Kauheen kivan jutun huomasin eilen.. Oikeaan sääreen on ilmestynyt nyt sitten ilmeisesti suonikohjuja :cautious: Kivoja liilahtavia verisuonia ilmestynyt sinne tänne. Eivät sentään ole koholla mutta kamalalta se jalka nyt...
  10. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Just kun olen lueskellut tuosta että maitoa saattaa tulla jo hyvissä ajoin ennen vauvan tuloa niin eiköhän munkin tissit ala vuotaa! :LOL: Tuossa toissa iltana makasin sängyssä kyljelläni ja rinta oli jotenkin sitten vähän siinä puristuksissa niin kun vaihdoin asentoa niin ihan märkää oli.. Ja...
  11. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Pitäisköhän tässä nyt vielä yrittää perustaa yksi ryhmä facebookkiin kun siellä olisi niin paljon näppärämpää rupatella :D Meillä on mennyt ihan hyvin... Mitä nyt ensiviikon perjantaina on vielä yksi kontrolliultra epämääräisen kaikuköyhän suolenmutkan takia. Lääkäri kyllä viime kerralla sanoi...
  12. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Onpas täällä keskustelu hiljentynyt.... Itse kokeilin tänään taas pitkästä aikaa dobbleria. Äänet löysin heti ja nyt tuon kanssa näköjään kuulee jo pikkuisen potkut :) Välillä kuului oikein kunnon tumps. Itse en kyllä vielä mitään liikkeitä ole onnistunut tuntemaan. Nyt on muutenkin maha...
  13. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Tänään oli toinen neuvolakäynti. Mulle oli painoa tullut 2 kiloa sitten viime käynnistä eikä todellakaan mikään ihme tällä ruokahalulla... Olin odottanut että olisi tullut ennemmänkin :D Kuunneltiin vauvan sydänääniä ja täti oli ihan ihmeissään kun löysi äänet heti ja ne kuuluivat todella...
  14. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Noniin, mies on palautunut työmatkalta... Mulla vain meni maku tähän koko isovanhemmille kertomiseen... Sain kuulla yhtäkautta että mies oli jo AIKOJA sitten kertonut vanhemmilleen! Ja minä hölmö en sitten kertonut omalle äidilleni äitienpäivänä niinkuin olin suunnitellut kun mies sanoi että jos...
  15. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Täällä pärähti juuri 14.viikko käyntiin... Oon tässä muutamana iltana kuunnellut sydänääniä mutta en ole enää saanut niin hyvin kuulumaan kuin ekalla kerralla.. Silloin kuuluivat hyvin ja niin kauan kuin vain kuuntelin mutta nyt kun etsin niin saan kuulumaan hetkellisesti ja sitten jotenkin...
  16. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Mun jatkuva nälkä on nyt parina viime päivänä vähän helpottanut, onneksi! Ajattelin jo että jos se kestää kauankin niin mukavasti kiloja tulee kerättyä vaikka kuinka koitti syödä järkevästi eikä herkkuja nälkäänsä mutta kyllä se varmasti olisi pidemmän päälle alkanut näkymään kun söin varmaan 3...
  17. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Epäuskoinen, ootko koittanut tarpeeksi alhaalta? Mulla ainakin kuuluu ihan vähän häpyluun yläpuolelta ja sitä dobbleria saa vähän painaa mahaa vasten, muuten ei kuulu.. Piti äsken koittaa uudelleen ja kaveri oli vissiin vähän liikkunut kun äänet kuului nyt keskeltä alhaalta.
  18. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Zoona, pääsin kuuntelemaan! Muutaman minuutin etsinnän jälkeen löytyi alhaalta vasemmalta. Pikkunen *tumpstumpstumpstumps* sieltä vain kuului :) Keskisyke oli 161. -Seepras ja 13+0
  19. S

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Minä menin ja tilasin torstaina sellaisen kotidopplerin vaikka aluksi ajattelin etten todellakaan osta moista :D Kas kummaa huomasinkin sitten vain torstai-iltana että selailin niitä ja sellaisen menin tilaamaan... Huomenna pitäisi saapua enkä malta odottaa että pääsen kokeilemaan! Siinä se ilta...
  20. S

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Voi herranjumala tätä jatkuvaa nälkää! Kun olen syönyt niin menee 15-30min niin on taas kova nälkä, ja ihan sama mitä syö ja kuinka paljon... Alkaa oikein ärsyttää kun pitää joka paikkaan ottaa jotain evästä mukaan että saa syötyä kun nälkä iskee... Onko muilla tälläistä jatkuvaa nälkää...

Yhteistyössä