Hakutulokset

  1. K

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Mulla näytti 2 vkoa sitten 1-2 ja toissapäivänä 3+ mut kai yksilöllistä sekin miten näyttää.
  2. K

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Täällä ollut uneton yö maha ollut jotenkin kipeä. Varasin varhaisultran lahteen perhe-arteen ensi lauantaiksi jolloin pitäisi olla 7+0, toivotaan että kaikki on ok. Pahoittelut kaikille poisjääneille:cry:
  3. K

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Minäkin voisin liittyä jo siihen fb ryhmään mut en saa laitettua Momtobe:lle yv.
  4. K

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Viimeksi meni kertominen tosi hyvin, mä vaan oon luonteeltani hajuton, mauton ja väritön, haluan miellyttää kaikkia tyyppi nii ehkö oon vaan herkkä täs asiassa ja mietin miten suhtautuu. Mulla vakkarityö ja kerkeen olla vuoden töissä ennenkuin jään taas pois.
  5. K

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Jännittää töissä kertominen. Jännitti viimeksi samalla tavalla mutta nyt jotenkin enemmän kuin viimeksi.. Mun työ on sellainen että en voi kovin montaa viikkoa olla kertomatta.. Oon ainoa joka voisi edes olla raskaana, tuntuu että oon kyttäyksen kohteena ihan kokoajan.. Voitte arvata että...
  6. K

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Täällä tänä aamuna testattu vielä ja pakko se on vaan uskoa että raskaana ollaan. Clearblue digi raskaana 1-2 ja pregchek +. Oireista sen verran että aamupalan jälkeen meinaa tulla oksennus se on tosi lähellä, ei pysty syömään kuin 1 leivän jos normaalisti menisi 2. Esikoisesta en muista olleen...
  7. K

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Tsemppiä hurjasti!!
  8. K

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    minäkin liityn tähän ketjuun varovaisesti..25v esikoinen joulukuu-15 tärppäsi heti ekasta kierrosta. Tokaa yritetty 5kk, jonka aikana sairastettu 1 kohtutulehdus, plussa saatu ekan kerran keskiviikkona jonka jälkeen hailuroita plussia, menkat 2 päivää myöhässä, en tosin vielä uskalla uskoa että...
  9. K

    Joulukuun tontut -15

    Liityn tonttujen joukkoon. Laskurin mukaan La 21.12. ja viikkoja nyt 5+3. Koks tulee olemaan synnytyssairaala jos sinne saakka päästään. Esikoista odotan, toivon että kaikki menee hyvin (: Olen ollut tähänasti oireeton, lukuunottamatta menkkojen poisjääntiä ja välillä ylösnoustessa tuntuvaa...

Yhteistyössä