Hakutulokset

1. P

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

PiHoo, ihana plussa! Onnea :) Leonia, sulla kans näkyy viivasta :) Ja IMN, totta joka sana tosta stressaamisesta noitten viivojen vahvuuksien kanssa plussasmisen jälkeen. Itehän olin täällä pari päivää sitten harmistelemassa, ku viivat oli haalenneet. No, huomasin sitte täältä luettuani...
  2. P

Woltilla selkeesti kaks viivaa. :) ... muoks. mut johtuu vissiin sitte siitä limpparista! :D:D:D:D:D
  3. P

Murmelimammalla hienosti vahvistunu :) Onnea! :) IMN, mikä dpo sulla on? candyqueen mikä dpo sulla? Ehkä sulla jotain pientä noissa testeissä saattaa näkyä? :) Ja joo, tiedän, että oon testaillu aika paljon. Mutta ite taas haluan varmistua ja testaan, että viiva vahvistuu. :) Tein nyt...
  4. P

Kiitos kaikille vastanneille :) Iriina, joo testien haalenemista tuskailin. En usko, että raskaustesti näyttää ovisplussaa? Ei oo ainakaan mulla tainnut ikinä näyttää.. Tiedän, ettei pitäisi tuijottaa liikaa noita viivojen vahvuuksia. Mutta pelkään, että km eessä.. sillä viimeks ku viiva...
  5. P

Olen uusi tällä forumilla. Kaipailisin vähän teidän näkemystä tähän tilanteeseen. Tein yllärinä raskaustestin, joka osoittautui haaleaksi plussaksi. Oon sen jälkeen tietty malttamattomana ihmisenä testaillu joka päivä. Kiertoni on tooosi epäsäännöllinen, mutta tässä kierrossa uskon ovulaation...

Yhteistyössä