Hakutulokset

  1. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Pahoinvointi täällä alko hellitää, mitä en oikeen usko todekskaan jos näin vähällä pääsen sen suhteen :) Muut oireet on ennallaan. Hyvä näin. Hermot kireellä mielialat aaltoillen, puoliso on valitettan usein kiukkupuuskien kohde. Joskus aiheestakin. Mutta ihan hyvin meillä noin muuten menee...
  2. K

    Joulukuun tontut -15

    Joku kysy pahoinvointirannekeista. Ei auta mulla kun ihan harvoin siihen hiipivään ällöttävään oloon mutta jos olo on jo kunnolla päällä tai oksentelut meneillään niin ei auta siihen. Mun pitää siis olla nopee, heti aamulla kun vielä makaan sängyssä niin laitan ne käsiin. Tää aamu on jo ollut...
  3. K

    Joulukuun tontut -15

    Hieno homma sieltä se pahoinvointi rantautu perjantain tienoilla. Nyt on yhtä helvettiä taas suoraansanottuna tää meininki. Nyt en osaa olla yhtään et "jeeee varaisko neuvolan ja ostaisko mammahousut" haluun vaan vajota maan alle. Pilleri naamaan ja rannekkeet käteen eikä auta mitään. Ei sais...
  4. K

    Joulukuun tontut -15

    Mieli tekee vissyä, vissyä ja vissyä ja sitä oon latkinu jo useita useita litroja parin viikon aikana :D Lisäks tekee mieli leipiä jossa on kurkkua päällä, paaaaljon kurkkua. Suklaata. Pehmistä kinuskikastikkeella. Siinä tähän astiset mieliteot niiden kotiruokien lisäksi joista mainitsin...
  5. K

    Joulukuun tontut -15

    Geesa olitko syönyt jotain huonosti sulavaa illalla, esim jotain naudanlihapihviä tai vastaavaa? Tai jotain suolasta? Mulla edellisessä raskaudessa tollasia hetkiä tuli kaks kertaa ja todella säikähin. Mutta ekalla kerralla olin käyny ystävän kanssa leffassa ja syömässä ja tietysti olin syönyt...
  6. K

    Joulukuun tontut -15

    Höperö täällä kirjottelee. Kävin tänään ostoksilla, kiva aurinkoinen päivä oli kävellä kaupoille ja takasin. En tiiä miks menin ostaa ton clearblue viikkonäytöllisen testin, suinpäin tutkimatta koko testiä tarkemmin. Edes apteekissa. Huh huh, miten hörhö sitä on välillä :D Siis mä luulin että...
  7. K

    Joulukuun tontut -15

    ON: rinnoista tulee vähän "maitoa" (en muista miksi sitä tässä vaiheessa kutsuttiin esimaito?) Eilen lämpimän suihkun jälkeen kuivatessani huomasin pienen pieniä helmiä, tippoja. Siitä en tiedä kuinka normaalia se näin alussa on, esikoisen aikaan tuli joskus rv18 tienoilla. Kellään muulla? :O...
  8. K

    Joulukuun tontut -15

    Mulle äitiysneuvola on vaan pakollinen paikka jossa käydä silloin tällöin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos "kuuntelemassa" jorinoita. Lastenneuvolat sitten on sen takia ok, että katsotaan lasten pituudet ja painot ja vähän hyötyykin on. Esikoista odottaessa äitiysneuvolassa jaksoin...
  9. K

    Joulukuun tontut -15

    Heiii, kyllä auraa voi syödä :) pastöroituun maitoon se on tehty. Samoin voi syödä castello juustoja, olen kysynyt oikein kuluttajaneuvonnasta niiden tilanteen :D Samoiten kysyin philadelphia tuorejuustosta ja pastöroidusta maidosta sekin tehty. Niitä olen kahdessa raskaudessa välillä syönyt...
  10. K

    Joulukuun tontut -15

    Mä en oo kohta 27 vuoteen saanut listeriaa mistään vaikka kaikenlaista vakuumikalaa tai porkkanaa oon suuhuni laittanut. Se ois suorastaan ihme ja joku sairas vitsi jos sen nyt saisin raskauden aikana kun unohdin kuorimisen jälkeen huuhdella yhden porkkanan :D Eli ei, en usko listeriaan...
  11. K

    Joulukuun tontut -15

    Pioni77 Sitä ruokavaliota voi kysyä neuvolasta, mä sai ne ohjeet sieltä. Eriasia sitten mitä ne tuumii kun sulla ei ole raskausdiabetesta että antaako ne niitä ohjeita. Eiköhän, jos on mukava neukkutäti :) Kertomisesta mä oon kertonut vaan mun parhaalle ystävälle (ystävä lapsuudestani asti)...
  12. K

    Joulukuun tontut -15

    Mä oon tällähetkellä kotona, kuopus täytti just 2v ja en oo vielä lapsia päiväkotiin laittanut paitsi että nyt on hakemukset vetämässä. Tarkotus on mennä koulutukseen ennenkuin kolmas syntyy ja sitten jatkaa lasten päiväkotia kymppipäiväisenä kun olen vauvan kanssa kotona. Mites muilla...
  13. K

    Joulukuun tontut -15

    Täällä ollaan "jo" rv6-7 ja ihmettelen missä mun pahoinvointi viipyy. Kahdesta ensimmäisestä tuli pari päivää plussauksen jälkeen viikolla 5 sekä kaksi keskenmenoa saaneena samoin tuli niissä raskauksissa viikoilla 5 ja onkin ollut joka ainoassa raskaudessa aivan kammottavaa. Lääkärin pitänyt...
  14. K

    Joulukuun tontut -15

    Ainiin voisinhan mäkin tänne lasten iät mainita eli 2v ja 3v. Sitten tulee vielä tämä vauva ;) (jos kaikki menee hyvin!) Eli vilinää tulee riittämään. Oliko täällä muita joilla pieniä ikäeroja, jonkun kommenttia luin jossa oli jo 7-9v? :)
  15. K

    Joulukuun tontut -15

    Moiii ilmottaudun kans mukaan. Plussasin maanantaina ja asiaa on nyt hiukan sulateltu. Iloiten, mutta valitettavasti aiheuttanut myös ahdistusta (mikä on täysin luonnollista sekin) mutta se että tämä on "jo" kolmas... Noh, uskon että ahdistus hälvenee ja asiat järjestyy kuten aina :) <3 fuyu...

Yhteistyössä