Hakutulokset

  1. P

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Seepras, voi kuinka tylsää :( Jotenkin nää on niin isoja asioita, että olisi kiva pysyä sovitussa, vaikka kieltämättä vaikeaahan se on. Itse olen kummankin raskauden kohdalla kertonut ystävälle ennen kuin ollaan miehen kanssa oltu valmiita kertomaan "kaikille" tai edes lähisukulaisille. Nyt...
  2. P

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Tylsiä nuo seuloissa kiinni jäämiset :( Meillä oli tosiaan esikoisen kohdalla riskiluku 1:5 ja aivan viimeisen päälle terve tyttö on ollut. Tsemppiä! Mulla oli ti-ke-välisenä yönä ruokamyrkytyskohtaus, jonka jälkeen onkin raskauspahoinvointi palannut. Kiva!
  3. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Eilen oli sitten pelätty ja jännitetty nt-ultra. Kaikki hyvin ja sikiö vastasi viikkoja 13+0 kun virallisesti oli 12+5! Tämä kyllä ihan oikeasti yllätti, sen verran ehdin kaikenmoista pelätä. Selvästi tämä on toista odottaessa vielä pelottavampaa kuin eka kerralla... Ainoa ikävä juttu, jonka...
  4. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Ai niin ja fb-ryhmään en vieläkään uskalla tulla ennen tuon keskiviikkoisen np-ultran kuulumisia. Maha alkaa kyllä näkyä jo sen verran, että eipä tässä kauaa enää tutuilta salailla...
  5. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Voimia teille huonoja uutisia kokeneille! Ylihuomenna olisi viimein np-ultra ja jännittää kyllä, onko siellä joku kasvanut vaiko ei, 5 viikkoa sitten oli vielä normaali tilanne. Tänään 12+3 ja korkealta pudotaan, jos kehnosti käy. Muille kertomisesta: Emme kertoneet esikoista odottaessa...
  6. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Meillekin tuli viimein kutsu nt-ultraan, Naistenklinikalle 6.5. Silloin sitten onkin kasassa jo 12+5. Jännää, jännää :)
  7. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Ehkäpä tässä nyt voisi oikein listoillekin liittyä :) Piipero15 / 34 / 2. / KOS/NKL, LA 13.11.
  8. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Mulla meni eka neuvola tosi myöhäiseen ilmeisesti siksi, että meidän tädille ei löytynyt aikoja aiemmin. Ilmeisesti tuosta johtuen nt-ultrakin voi mennä aika lailla sinne vikoille päiville. Harmillista, olisi ollut kiva, jos olisi ehtinyt nähdä pienen ennen kuin menen töihin 4.5. Silloin 12+3.
  9. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Mitenkäs tämä aika taas matelee näin... Mullakin on nyt aika oireetonta ollut pari päivää (tosin juuri nyt ellotus nostaa päätään) ja malttamattomana odotan kutsua nt-ultraan. 10+5 ja jänskätys edelleen kova. Eikä sinne facebookiin tosiaan tohdi ihan vielä lähteä mukaan. Oi ja voi ;)
  10. P

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Hei kaikki Täältä ilmoittautuu mukaan uusi tyyppi. Olen lueskellut muiden kuulumisia ja nyt uskaultaudun mukaan. Odottelen toista pientä, esikoinen syntynyt 3/14. Nyt kasassa 10+0 ja nt-ultraa odotellaan kuumeisesti. Olen myös menossa kuun vaihteessa takaisin töihin, joten siitäkin syystä...

Yhteistyössä