Hakutulokset

  1. N

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    Onnea pirpana nyytistä! Mä en ookkaan aikoihin kirjoitellu tänne. Meillä on jo jonkun aikaa tuntunu liikkeet hyvin ja Bebe on kova liikkumaan. Pahoinvointi loppui viikoilla 20+ vihdoin ja nyt on vaan muita vaivoja sitten tullut kaveriksi. Muuten meillä voidaan hyvin, huolimatta pikku...
  2. N

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    Kiitos onnitteluista ! ❤ Liikkeitä odotellessa ja sitä, että mieskin alkaa tuntemaan ne! Meillä oli eilen ensimmäinen neuvolalääkäri. Ite lääkäri oli ihme hissukkahiiri ja hyvä kun kuuli edes mitä puhui, hän oli 20 minuuttia myöhässä ja sielä sisällä olin ehkä vähän reipas viitisen minuuttia...
  3. N

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    Kiitos ❤ Ei tunnu vielä liikkeitä :( ja voi olla ettei hetkeen muutenkaan kun on ensimmäisestä kyse. Toki jotkuthan kyllä tuntee jo esikoisestakin aikaisin. Olisi kyllä helpottavaa kun alkaisi tuntumaan liikehdintä ei tarvitsi jokaista kipua pelätä ja huolehtia. Lauantai yönä heräsin aika...
  4. N

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    Ei meilläkään oikeestaan oo keneltäkään tullut ennakkoluuloja vaikka ikää mulla on tällä hetkellä vasta 20 vuotta kerkeän juuri täyttämään 21 kun vauva syntyy. Mutta ollaan miehen kanssa oltu viisi ja puoli vuotta yhdessä joten uskon, että lähinnä kaikki odottivat koska tulee lapsia yms. Pakko...
  5. N

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    Jee kivaa päästä mukaan! Meillä oli tänään toinen neuvolakäynti. Verenpaineet oli edelleen koholla ja joudun nyt kotiseurontoja tekemään. Toivon todella, että ne laskevat nyt iham vaan ruokavaliolla. Pienen sydän sykki 155 kertaa minuutissa ja kaikki muutenkin oikein hyvin. Pahoinvoinnista...
  6. N

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mäkin siirryin tuonne facen puolelle. Mutta laitan tännekkin meillä oli nt-ultra ja vauva voi oikein hyvin. Laskettu aika siirtyikin 3.8. Meillä on siis viikkoja tänään kasassa 14+5 ja huomenna olisi toinen neuvola käynti edessä :)
  7. N

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    Heippa ihanat! Mä käyn niin vähän tääl kaksplussalla nykyään mutta ihanaa kun teitte tän ketjun! Pääsenhän edelleen mukaan ? Meillä olisi la 3.8., ikää mulla on vielä muutaman kuukauden 20 vuotta ja esikoinen tulossa :)
  8. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Musta ois kans kiva semmonen ketju! Olisi kiva kuulla teistä ja kuulumisista:) haluisiko joku tehdä?
  9. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Henttis täällä raskaus on sujunut ihan hyvin, lukuunottamatta tätä rajua pahoinvointia.. Se alko viikolla 6 ja toistaseks ei oo lopusta tietoo.. Toivon että pikku hiljaa alkais helpottaan kun tänään mennään viikolla 9+0 :) Meillä on parisen viikkoa aikaa NT-ultraan ja jännittää kyllä, että...
  10. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Kiitos ihanat onnitteluista :) ! <3 Mitäs Teille kuuluilee tänne ryhmään :) ?
  11. N

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mä en ookkaan tänne ryhmään vielä muuta kirjoitellu kun ilmoittanu liittyväni mukaan. Meillä on tosiaan takana kanssa yksityisellä varhaisulta ja silloin kuultiin jo sykkeetkin. Keskiviikkona käytiin ensimmäisessä neuvolassa ja tämän kuun lopussa on NT-ultra. Mulla on viikkoja nyt 8+6 ja...
  12. N

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Heippa, mä voisin kanssa tuolta nuorista kuumeilijoista siirtyä tänne puolelle. Oon siis 20 vuotias naisenalku, mies 21 vuotta. Täällä plussa tuli viime perjantaina niin selvänä kuin voi, tänään käytiin sitten varhaisultrassa ja viikkoja on 6+4 ja laskettua aika on 7.8.2016. Jännittää kyllä...
  13. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Kiitos! On kyllä outo olo... Mies ei tiedä edes vielä tästä kun ei ole kotona ja en halua puhelimessa kertoa.. Jännittää!
  14. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Täällä on ollut aika hiljaistai mutta testataan josko joku teistä lukisi! Anteeksi itseni puolesta, että en ole kesän jälkeen kirjoitellut! Mutta nyt on aihetta, mä plussasin tänään vihdoin kaksi viivaa tikkuun :)
  15. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Oi miten ihanaa kuulla, että täällä on saatu plussia viimeinkin tikkuihin! Paljon paljon onnea odotukseen ja tsemppiä kaikille jotka vielä sitä plussaa odottavat :) ! Pahoittelut omasta hiljaiselosta, täällä ei muutoksia minkään suhteen, ei plussaa ja edelleen yritetään. Tilanne alkaa olemaan...
  16. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Voi miten paljon Te ootte tänne kirjotelleet ! Paljon paljon tervetuloa uusille mukaan, saadaan vihdoin taas tää ketju heräteltyä ! Omia kuulumisia sen verran, että täällä mennään samaa rataa menkat tuli tuon pitkän kierron päätteeksi mutta nytkään ei ovulaatiosta näy mitään merkkejä...
  17. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mä päivittelen kanssa täällä tosiaan, kp 4 ja yk 6 ...
  18. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Tää on kyl vähän tämmöstä odottelua koko ajan! Toivotaan, että nyt sieltä vihdoin mimmi tulis teillekkin se plussa, olisitte sen kyllä niin ansainneet :)
  19. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Hei ihanat palstalaiset, mitä teille kuuluu, miten plussarintamalla, onko oireita jo paljon ? :) Mä soittelin tänään tuloksia terkkarissa tehdystä raskaustestistä ja negatiivinen sekin. Varasin samalla ajan vakkari gynelle missä käyn, mutta meni vasta elokuun loppuun. Sinne asti nyt odotellaan...
  20. N

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Oooi ihanaa onnea pirplua !! <3

Yhteistyössä