Hakutulokset

  1. P

    Ylipainoisten odottajien ketju

    Mites täällä menee? Täällä kaikki hyvin, rv36 menossa ja kiloja tullut ekasta neuvolasta 8,5kg
  2. P

    Ylipainoisten odottajien ketju

    Hoikka: No jo mä odottelinkin koska tänne eka ryntää meitä nälvimään. Mä voin ainakin hyvällä omallatunnolla käydä muutamassa ultrassa, sen verta kuitenkin olen veroja tähän ikääni mennessä kerennyt maksamaan, ainakin yhden duunarin koko työelämän verran on jo veroja suomeen maksettuna, joten...
  3. P

    Ylipainoisten odottajien ketju

    Täälläkin eteenpäin puksutellaan menemään, niin siinä sitten kävi että RaDin takia iltainsuliinia joutuu pistämään, ja se onkin onneks tepsinyt hyvin noihin aamu-arvoihin. :) Kontrolliultras vauvan koko oli vielä ok ja lapsivettä sopivasti. Muuten raskaus edennyt helposti ja kivuttomasti...
  4. P

    Ylipainoisten odottajien ketju

    Pallokala: Eikun kävin 3 eri kertaa ultrassa, rv 19+2, 21+0 ja 21+2 että saatiin nuo kaikki paikat kunnolla kuvattua. Mutta tuo pikkukaveri oli kahessa ekassa jo tosi huonossa asennossakin, vikalla kerralla oli paljon kuvauksellisempi niin homma oli hetkessä hoidettu. :)
  5. P

    Ylipainoisten odottajien ketju

    Heip! Täällä myös yksi ylipainoinen odottaja! BMI 46 :/ Mulla oliki jo kova vauhti laihdutuksessa käynnissä, 8kg olin saanut jo lähtöpainosta tiputettua ja tahdin piti vielä jatkua, koska olimme miehen kanssa sopineet että jätetään loppukesästä 2015 ehkäisy pois. Pikkuinen kuitenkin ilmoitti...

Yhteistyössä