Hakutulokset

  1. B

    Inseminaatio 2015

    Moikka kaikille! Keväällä täällä kirjoittelinkin jo, kun inssit olivat omalla kohdalla. Olen taustaillut ja lukenut aina välillä kuulumisianne. Meillä hoidot jatkui IVF:nä yksityisellä naikkarin hitaan etenemisen sekä aktiivisen endon takia ja heti ekasta siirrosta tärppäsi plussa :love: Nyt rv...
  2. B

    Inseminaatio 2015

    Mahtavaa Intopiukka!! Hirmusesti onnea :heart: Olihan se jo aikakin jonkun plussata! Luo hieman uskoa omaankin onnistumiseen jonain päivän :) Kaikille muillekkin tsempit tuleviin hoitoihin! Vaikka inssit ei enään meidän hoitona ole, niin käyn lukemassa teidän kuulumisia kuitenki. Itse jo...
  3. B

    Inseminaatio 2015

    Pahoittelut negoista Hyötyvä ja Neeeuska :( Toivotaan tämän hetken piinailijoille plussia, pakkohan se jonkun on onnistua :) Meillä jää 3 inssi tässä kierrossa tekemättä, koska ovis on viikonloppuna. Clomit kyllä söin, joten ei ihan turha kierto :p Neeeuska, päästään yhdessä...
  4. B

    Inseminaatio 2015

    Hyötyvä alkoiko vuoto kunnolla? Neeeuska onko mitään tuntemuksia tärpistä :) thelma_lle kärsivälisyyttä taukoiluun! Turhauttavaa, ymmärrän! Hulda84 aioteko jatkaa IVF jos inssit ei auta? Meillä menee tää seuraava kierto inssin osalta luultavasti ohi, koska menkat pitkittyi...
  5. B

    Inseminaatio 2015

    Hyötyvä voisiko se olla kiinnittymisvuotoa? Toivotaan vielä plussaa loppuun asti :) Hulda84 pahoittelut negasta! Niitä tuntuu täällä riittävän :/ Nyt vaan kova yritys ensi kiertoon, julkisen puolen taukokierrot on kyllä raivostuttavia! Mulla vuoto ei ole vielä alkanut, mutta silloin dpo...
  6. B

    Inseminaatio 2015

    Nyt Neeeuska toivotaan sulle tärppiä! Virallinen testipäivä huomenna, mutta hätäsenä jo eilen testattu nega :/ Kiukuttaa niin reippaasti, että tein jo uudet suunnitelmat jatkon suhteen.. vielä yksi inssi julkisella puolella (siellä aluksi suunniteltu 4-6 ja tämä oli jo 2) ja sen jälkeen...
  7. B

    Inseminaatio 2015

    Pahoittelut negoista tiainen ja hipsunpöpsy :'( Kiva kun joukkoon on tullut myös uusia :) Olin minilomalla kylpylässä loppuviikon ja kävin laavakivihierossa poistamassa tätä piinapäivien stressiä... oli aivan ihanaa ja sai kunnolla nollata fiiliksiä ja nauttia elämästä! Nyt taas kotona...
  8. B

    Inseminaatio 2015

    Neeeuskalle tsempit kolmanteen inssiin! Missäpäin olette hoidossa ja onko siellä pitkät IVF-jonot? Itsekkin miettinyt noita akupunktioita, mutta en kokeillut vielä niitä on kehuttu kyllä tän asian puitteissa. Hulda84 teillä taitaa riittää jännitystä nyt nelinkertaisesti ;) Eli piinaillaan...
  9. B

    Inseminaatio 2015

    Ikävä kuulla Neeeuska, toivotaan että seuraava inssi tuo kaivatun lopputuloksen! :hug: Oliko toi teidän 3 inssi? Itse kävin eilen inssissä ja hieman hämilläni lähdin sieltä pois kun tajusin vasta jälkeen päin mitä lääkäri sanoi, ettei nähnyt YHTÄÄN munarakkulaa!? Ovistesti eilen aamulla...
  10. B

    Inseminaatio 2015

    Ikävä kuulla Hulda84, kyllä ärsyttää kun vaikeimman kautta tuntuu nää asiat menevän ! :| Kielsikö lääkäri kotihommat myös, vai uskallatko ottaa riskiä? ;) Meillä ei tässä kierrossa ollenkaan seurantaultraa, ovistestis alkaa tummua ja luultavasti huomiseen menee inssi. Saa nähä mikä on...
  11. B

    Inseminaatio 2015

    Olen seurannut jonkin aikaa jo taustalla teidän keskustelua ja päätin itsekkin osallistua ja saada osakseni vertaistukea. Ihan mahtavaa, että tälläisiä on olemassa! Mahtuuko mukaan vielä? :) Taustaa: Olen 28v., vauvatoiveita ja yritystä n. 8v, välillä enemmän ja välillä pitkiä taukojakin...

Yhteistyössä