Hakutulokset

1. C

Elokuun epelit 2015 *helmikuu*

Laitoin tänään jo neljännen pyynnön ja toisen viestin -ilmeisesti olen tehnyt jotain väärin? Ekaa kertaa haen kaksplussan fb ryhmään joten olen varmaan tehnyt jotain väärin tai jättänyt tekemättä. Siitä olisi kiva saada tieto -missä meni pieleen?
  2. C

Mutta minä laitoin mainitulle henkilölle kaveripyynnön jo aikaisemmin? Kun menin profiiliin uudelleen oli pyydä kaveriksi nappi edelleen käytettävissä, eli pyyntö oli varmaan hylätty? Tosi harmi juttu kun ei vastaavaa vertaistukea samassa vaiheessa olevilta oikein muualtakaan saa ja olen alusta...
  3. C

Laitoin tänään jälleen Jennylle kaveripyynnön, yv viestiä ei ole nähty. Olisi kiva päästä juttelemaan...
  4. C

Olisiko pitänyt laittaa tänne ensin viesti ja rivini? Pahoittelut, parin viikon hiihtoloma lienee pehmentänyt pääni? Tässä vielä rivi: Canditia/31/3/PS
  5. C

Onkohan Jenny saanut fb pyyntöni? Laitoin tänään kaverikutsun uudelleen ja yv:n joka varmasti meni Muut laatikkoon. Viitsisiköhän joku huikata Jennylle, joka on ryhmässä sisällä? Kiitoksia!

Yhteistyössä