Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    Moikka pitkästä aikaa! Onnea tuhannesti kaikille vauvansa jo syliin saaneille, ihanaa :love: Täällä rv 36 startannut ja ihmettelen olojani, jotka ovat aivan uutta edellisiin raskauksiin verrattuna. Mulla on ollut nyt kaksi viikkoa vatsa löysällä, välillä ihan rehellisesti sillä itsellään eli...
  2. T

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Tammikuussa*

    Pahoittelut, tämä mama ei ole täällä kirjoitellutkaan moneen kuukauteen. Tänään rv 33 poks! Jos joku päivittelee listaa, mulle voi merkitä lasketuksiajaksi 26.3. ja tyttö tulossa. Vähän pikakuulumisia. Pääsin pienen sf-mitan (rv 31+ 24cm) takia ylimääräiseen ultraan rv 32+4. Kaikki oli...
  3. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Minsuli kyllä väsyttää. Nukahdin taas eilen sohvalle yhdeksän jälkeen. Aamupäivä on tosiaan energisintä aikaa ja noin neljältä makaan viimeistään sohvalla ja tuntuu, ettei jaksa edes kättä nostaa. Liikunta tai ylipäänsä ulkona liikkuminen auttaa. Onneks on nuo koirat, jotka pakottaa kävelylle...
  4. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Voi Ruusannuppu, pahoittelut :cry: voimia teille. Tänään oli ultra. Oli aivan mahtava kätilö, hälle kuuluu kyllä suurimmat kiitokset siitä, millainen fiilis käynnistä jäi. Kertoi kaikki tarkkaan samalla kun ultrasi ja lopuksi onnitteli hyvinvoivasta vauvasta. Mulla vierähti ensimmäistä kertaa...
  5. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Haha, soodakin sanoo tyttö:whistle: Ensimmäinen kolmannes alkaa olla takanapäin ja ylihuomenna ultraan! Mukavaa alkavaa viikkoa!
  6. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Jos se testiohje tänne napsahtaa uudestaan niin aion minäkin kokeilla :p Erilainen olotila nyt alkuraskaudessa on vahvistanut tyttöoloa entisestään. Kiinalainen syntymäkalenteri povaa myös tyttöä (aiemmat menneet myös nappiin). Olishan se jännä nähdä, mitä sooda sanoo :ROFLMAO:
  7. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Ihanaa Lili85, toivotaan että ensi viikko tuo hyviä uutisia navan tilanteesta (y) Me kerrottiin eilen muksuille. Uutisen vastaanotto oli hämmentyneen, jännittyneen IHANA :love: "nyt ei saa huutaa, ettei vauva säikähdä", "äiti, makoile sinä niin teen sulle yllätysvoileivän, "onko se oikeesti...
  8. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Ihanaa ultraa Lilille! Ihan kohta näet oman pienen :love: Esikoinen syntyi kun asuttiin kaupungissa rivitalokolmiossa. Kakkonen, kun asuttiin sukulaisen vanhassa lapsuudenkodissa (rakennettiin omaa taloa). Tämä seuraava saadaankin ihka omaan puolitoistakerroksiseen omakotitaloon maalle. Nyt on...
  9. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Nimistä. Niitä on tosiaan pyöritelty ja paljon. Minä valitsin esikoisen nimen, koska se oli vähän niin kuin MUST mulle henkilökohtaisesti. Mies valitsi sitten pikkuveljelle omaan sukuunsa liittyvän nimen. Nimet alkaa samalla kirjaimella ja todennäköisesti sama jatkuu. Pikkukolmosen nimi pojalle...
  10. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Neuvolan dopplerilla löytyi syke 9+0. Oispa ihana, jos voisi kuunnella sykettä kotonakin.
  11. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Ai kauhee, olin ihan unohtanut alakautta ultrauksen! Ois siinä ukkoköörillä (mies ja pojat) ihmettelemistä..:ROFLMAO: pitänee pitää yleisö minimissä. Kohtu tuntuu jo selvästi pienenä kaartuvana kumpuna, ihanaa. Ei ole aamua eikä iltaa kun en sitä silittelisi. Jos nyt pitäisi sanoa, niin tällä...
  12. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Monsuliino ihana tuo ompelemisjuttu! Onnea yrityksellesi, laita linkkivinkkiä jos haluat (y)Minäkään en ollut ennen esikoista ommellut muuta kuin pakkopullana joskus koulussa. Yök, oikein vihasin käsitöitä. Esikoista odottaessa kiinnostuin kestovaipoista ja mikä lie hormonimyrsky iski ja aloin...
  13. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Nyt se odotettu kirje tuli; kaksi viikkoa ensimmäiseen ultraan! Kirjeessä luki että mukaan voi ottaa yhden aikuisen tukihenkilöksi. Lapset on kyllä pakko ottaa mukaan, pitää vissiin keksiä heille puuhaa odotushuoneeseen..Viime kerralla lapsi oli kyllä isän sylissä tutkimushuoneessa, ilmeisesti...
  14. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Lomareissusta palattu ja nyt odotetaan kuumeisesti ultrakutsua postista. Minä liittyisin kans mielelläni teidän tuttujen fb-ryhmään sitten ultran jälkeen. Kuvotus on väistynyt, mamalicios-housut otettu käyttöön, maha pullottaa kuin olisin pidemmälläkin. Poika jo reissussa kysyi suihkun jälkeen...
  15. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    MMK89 Tervetuloa! Saapa nähdä ehditäänköhän olla lks:sä yhtä aikaa vai onkohan meillä läpsystä vaihto.. ;)
  16. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Päivän paras uutinen; sain just neuvolassa varmistuksen pienen matkalaisen olemassa olosta. Viikkoja 9+0 ja niin vain siellä pieni sydän sykki villisti, rakas!!! :love::love:Täti (sijainen) ei olisi edes kuunnellut, mutta itse ehdotin ja sanoin, etten mene paniikkiin, vaikka mitään ei...
  17. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    KevätTähti paljon voimia :( Täällä ollut surullinen fiilis. Mun yksi sukulainen kuoli tällä viikolla, tuntuu niin pirun epätodelliselta ja epäreilulta. Itkettää vaan. Postissa tuli parit ale-mammahousut ja äitiysliivit. Rinnat ei onneks oo kasvaneet mutta perusliivejä en voi pitää. Ruoka...
  18. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Täällä tämä mama ainakin eikä ainakaan hetkeen siirry faceen! Reissuja ja vieraita niin ei ole ehtinyt tänne paljoa kirjottelemaan. Miehellä alkaa loma loppukuusta joten sitten lähdetään vasta varsinaiselle perheen yhteiselle kesälomareissulle. Toivottavasti olot pysyy tässä väsymyksessä. Ruoka...
  19. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Tervetuloa Mantzu_85, LA-kaimani Kävin tänään ekassa neuvolassa. Ja pyh ja pah, eihän siellä mitään ultrattu. Muistin väärin. Hemoglobiini oli 130. Neuvolan mukaan La 27.3. mutta 30 päivän kiertoni mukaan 29.3. joten pidetään se täälläkin. Hauskinta tässä on se että kolmas kierros on kuin...
  20. T

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Voi Mymmeli_Myy mikä ihana uutispommi <3 tuhannesti onnea! Luulen että viikonloppuna paljastetaan vauvauutiset mun siskon perheelle kun tulevat vuorostaan meille lomailemaan. Mulla on niin rättipoikki olo koko ajan, huono olo ja tänään pääkipukin, joka ei tunnu millään hellittävän että kiinni...

Yhteistyössä