Hakutulokset

  1. L

    Inseminaatio 2015

    Onnea Felis ! Ihanaa! :) Onpas meillä ollut hyvä onni mukana tuossa helmikuun loppupuolen insseissä! Joku taika ollut siinä niissä inssipäivissä! Pikainen päivitys: Tein tänään toisen testin, ja oli jo vahvempi viiva! Eli minulle voisi päivittää taulukkoon plussan 8.-9.3.. :heart: Toki...
  2. L

    Inseminaatio 2015

    Voi että, itse tein myös Yaellen innoittamana hieman etuajassa testin tänä aamuna: sain haaleaakin haaleamman plussan. Mutta häivähdys väriä on! Mieskin sen näki, vaikka alkuun sanoi, että yksi viiva siinä vain on. Mahtava fiilis! Parin päivän päästä uusi testi, että näkee onko vahvistunut...
  3. L

    Inseminaatio 2015

    Ihanaa Yaelle ! Onnea tuhannesti plussasta! :)
  4. L

    Inseminaatio 2015

    Yaelle: Pidän peukkuja, että huomenna tulis kaksi viivaa tikkuun! :) Felis: Oletko vielä testannut? Voi kun ois tärppi käynyt! Ootteko muuten yleensä ite tehneet raskaustestiä, vaikka menkat tuliskin? Mä yleensä testaan aina varmuuden vuoksi ennen lääkkeiden aloittamista, kun jos oiskin...
  5. L

    Inseminaatio 2015

    Nuolisade: Onnea matkaan huomiselle! Meikäläisellä myös piinailu jatkuu. Ensi tiistai on testipäivä, ja olen vähän koittanut kuulostella mahdollisia oireita. Vatsa välillä kipuilee, mutta niin se kipuilee vähän milloin vaan, eli ei siitä voi mitään päätellä. Kun viimeksi tulin raskaaksi, oli...
  6. L

    Inseminaatio 2015

    Miehen ekoista siemennesteanalyyseistä (pakollinen) tuli hintaa n. 100 e. Sen jälkeen tuo n. 30 e/käynti polilla (inssissä 2 kpl). Femar on suunnilleen clomien hinnoissa, mutta sitä ei minulla mene kuin 5 tablettia kierrossa, eli ei koko purkillista. Pregnyl 5 e ja Luget 66 e. Meillä siis...
  7. L

    Inseminaatio 2015

    Lara_ Pupuska81: Pahoitteluni. Ei ole reilua, ei! :(
  8. L

    Inseminaatio 2015

    Tervetuloa Hulda84! Felis: Hehee. :D Itse täällä hajamielisyyksissäni unohdin laittaa tänään lugesteronin aamulla. Tuli sitten kamala päänsärky ja heikko olo päivällä -> olo parani kun töiden jälkeen laitoin lääkkeen. Yllättävän suuri vaikutus oli. Onko teillä muilla muuten ollut...
  9. L

    Inseminaatio 2015

    Ei sitä varmaan kannata ottaa, jos ei merkkiä luteaalivaiheen ongelmista. Mulla se vaan on hiukan lyhyt (12 pvää) ja lisäksi sitä ennen on päivän-pari tuhruttelua, niin siksi ne on mulle paikallaan. Ja hintakin on aika kallis, niin ei silläkään kannata turhaan niitä pyydellä. Tuo yksi kuuri oli...
  10. L

    Inseminaatio 2015

    Mun pitää tehdä testi 10.3. sillä noi luget kuulemma pitää kuukautiset poissa vaikka tärppiä ei ois tullu. Sit jos testi on nega, niin pitää lopettaa keltarauhashormonit, että vuoto alkais. Ja jos taas oiskin positiivinen testi (voi kun oiskin!), niin sit jatkuis vielä kuuri loppuun.
  11. L

    Inseminaatio 2015

    Felis: Tervetuloa mukaan! Eikö muuten lääkäri ultrannut ja kertonut ovistilanteesta, kun arvelet että saattoi olla myöhässä? Onnea matkaan sinulle ja muillekin piinailijoille! Itse liityn myös piinailijoihin. Tänään oli inssi. Follikkeli oli kuulemma täysin kypsä ja valmis puhkeamaan...
  12. L

    Inseminaatio 2015

    Nennalii: Tsempit sinne! Kurjaa! :( Yaelle: Onpa ikävä juttu nuo syksyiset tulokset. Silti peukut ja tärppionnet sinne! Aika outoa muuten, että teille ja Pupuska81:lle ei ole tulospapereita aiemmin toimitettu. Ja ihan kaikkia tietoja. Meille ne toimitettiin ensin kotiin ja sen jälkeen...
  13. L

    Inseminaatio 2015

    Pupuska81: En usko, että Pregnylin poistumisnopeudesta voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Ne varoajat on varmasti annettu aika lailla varman päälle, joten nopeammasta poistumisesta tuskin on haittaa. Pidetään peukut pystyssä, että reilun viikon päästä näyttää positiivista. :) Aika jännä muuten...
  14. L

    Inseminaatio 2015

    Täällä ilmoittautuisi uusi kirjoittelija. Hieman taustaa: Olen 33-vee, mies 34. Kiertoni on ollut epäsäännöllinen aina. PCO-maisuutta todettu vuonna 2010. Siihen sain lääkkeeksi clomifenit, joiden avulla jokunen kierto, kunnes tauko, josta tulin yllättäen luomusti raskaaksi. Yksi 3,5-vuotias...

Yhteistyössä