Hakutulokset

  1. T

    yksin lapset "fiksuja",yhdessä "järki"katoaa

    Meillä sama tilanne kaksos pojat 3,5v. Ajatus vaan käy niillä niin hyvin yhteen. Eikä mikään muu, kuin eri huoneisiin jäähylle laitto auta. Kyllä se taitaa normaalia olla muillakin joilla saman ikäisiä... :)
  2. T

    milloin tuplat teillä siirtyneet isompaan sänkyyn?

    Meillä pojat oli n. 1v10kk, kun vaihdettiin jatkettaviin. Meillä nukkumaan lähdöt oli ihan hirveitä pinniksien aikaan. Pojat kiipeili pinniksistä pois ja hyppi ja pomppi. Välillä meinasivat tulla pää edellä alas. Vaihdettin pojille jatkettavat sängyt ja nukkumaan meno rauhoittui sillä. Alusta...
  3. T

    kuinka pitkään te muut aiotte olla tuplien kans kotona?

    Minä lähden helmikuun alussa töihin. Pojat täyttävät nyt joulukuun lopussa 2v.! Alunperin ajattelin olla kotona 3v. asti, mutta kyllä tää kotiäitiys saa jo riittää. Kiva saada aikuistakin seuraa. =)
  4. T

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    33+0 A-poika 2160g B-poika 1960g Pojat leikattiin suunnitellulla sectiolla mun raskausmyrkytyksen vuoksi. Pojat vietti ensimmäisen kuukauden sairaalassa.
  5. T

    rattaista " ja muusta" asiaa kaksosten vanhemmille

    Meillä kans noi Stadium Duot. Minäkin sain kummatkin kaukalot kiinni niihin. Mielestäni ne oli tosi kätsyt vauva aikana, lisäksi meilläkin oli ne jalustat kaukaloihin.
  6. T

    Pottailusta...

    Meillä pojat nyt 1v9kk. Kesällä harrastivat kanssa tuota lattialle pissaamista ja ei millään istuneet pottaan. Tästä on nyt noin kuukauden päivät kun yhtä äkkiä rupesivat pissaamaan seisaaltaan pottaan. Sen jälkeen jos ovat olleet ilman housuja kotona niin potalla on käyty. Kokeile jos vaikka...
  7. T

    Tarvitseeko kantokasseja?

    Meillä pojat synty joulukuussa, ja meillä ei ollut kantokasseja. Talvella laitoin lampaantaljan vaunujen pohjalle, pakkauksen makuupussit, rattaiden jalkapeiton ja kovemmilla pakkasilla viltin. Kertaakaan en kantokasseja kaivannut. Mielestäni ne on turhat.
  8. T

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    Kaksosista (pojat) toinen 11kk ja arempi uskaltautui 1v. veikan perään.
  9. T

    Pojat syntyneet

    Tuplasti onnea! :flower: T: Äippä ja pojat 1v9kk
  10. T

    Onko muita kohtalotovereita joita kotona oleminen ahdistaa

    Minä jäin kotiin jo 19 raskaus viikolla. Kaksospojat nyt 1v.8kk. Vauva aikana ajattelin että olen kotona kolme vuotiaaksi asti, mutta vähänaikaa sitten tuli kyllästyminen. Lähden töihin helmikuun -08 alussa. Pojat on silloin reilu 2v.! Tulisipa talvi äkkiä, vaikka toisaalta hirvittää miten...
  11. T

    minkä merkkisiä rattaita....

    Meillä on Ora:n land-malli ja tyytyväinen olen ollut!
  12. T

    Missä vaiheessa kaikki valmiina vauvoille..?

    Hyvissä ajoin mekin hankinnat onneks tehtiin. Pojat synty 33+0. Minäkin suosittelen n. 20kpl tuttipulloja. Autoon kannattaa hankkia jalustalliset kaukalot. Meillä ne kävivät lisäksi vielä peräkkäin istuttaviin rattaisiin ,joten oli kätevää yksinkin vauvojen kanssa liikkua.
  13. T

    PInoon 76 mammat=)

    Täällä kaksospoikien 12/-05 äippä keski-suomesta ja ukkokin aina välillä kotona pyörähtää. =)
  14. T

    Missä iässä teillä opitiin itse syömään?

    1-vuotiaana annoin kaksospojille omat lusikat mukaan ruokailuun. Nyt pojat on 1v 6kk ja syövät pääsääntöisesti itse, tosin sotkua kyllä tulee edelleen. Siitä ne taidot karttuvat, kun antaa vaan yrittää ja jaksaa siivoilla sotkut...
  15. T

    ikägalluppi:)

    Minä[i]31v. ja mies 30v. Pojat 1v. 6kk.
  16. T

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    Meillä kaksospojat toinen 11kk ja toinen 1v.
  17. T

    Minkä nimiiä kaksosia täällä on?

    \ Jos meille olisi tullut tyttöjä he olisivat Aino ja Helmi. T: Niilon ja Toivon äiti =)
  18. T

    1vmittoja

    Tänään käytiin neuvolassa. Pojat oli: 9660g ja 72,3cm sekä 9895g ja 70,5cm
  19. T

    Minkä ikäinen olet?

    \ Tarkoitit varmaan kuinka paljon aikasempaa pojat synty. rv 33+0 pojat leikattiin suunnitellulla sectiolla mun raskausmyrkytyksen takia. :)

Yhteistyössä