Hakutulokset

1. E

Tammikuun tarrasukat 2019

DiiDii voi miten ihanaa...:)
  2. E

Tässä ois mun tiedot :) ena--/ 18.1/ HUS/ 31/ 4
  3. E

Hei, ilmoittautuisin mukaan tammikuisiin. Eilen äitienpäivän kunniaksi tuli cb digiin raskaana 2-3. Tuleva olisi mulle neljäs lapsi. Facebook ryhmään liittyisin mielelläni myös.
  4. E

Marraskuiset 2018

14.11/ena--/31/ neljäs / Espoon sairaala
  5. E

Marraskuiset 2018

Kiitos. Tämä mahdollinen tuleva olisi mulle neljäs lapsi ja hedelmöityshoidoilla alkunsa saanut. Blastoalkion siirto takana. Tämänkin takia siis hyvin varovaisella mielellä...
  6. E

Marraskuiset 2018

Varovaisesti ilmoittautuisin mukaan ketjuun. Plussasin eilen haamun päiväpissasta tunnin pidätyksellä. Tänään selkeämpi viiva aamupissasta. Tosin epäuskoinen fiilis. Eihän testit voi väärää positiivista näyttää..? Tänään vasta dpo 12
  7. E

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Heippa. Pitkästä aikaa kurkkimassa. Onnea Jolana pikkuisesta. Sinne lastenvalvojalle pitää varata itse aika tai käy niin kuin mulle. En siis varannut aikaa, koska oli kesä ja kaikkea muuta niin ja puhelinaikana aina tuuttasi varattua. Mulle siis tuli kotiin kirjattuna kirjeenä mulle valmiiksi...
  8. E

Oikein paljon onnea plussasta Kalinalle.
  9. E

Moi kaikille. Uutena ilmoittautuisin mukaan keskustelemaan. Ihanaa löytää tällainen suhteellisen aktiivinen palsta aiheesta. Itsestäni sen verran, että olen 28v ja olen jo jonkun aikaa käynyt klinikalla. Hieman ollut mutkia matkassa mutta tällä hetkellä 2 inssiä takana. molemmista siis...

Yhteistyössä